تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 3:08
17 بازدید
کد خبر : 356950

قانون همیشگی فوتبال اجرا شد، وقتی نزنی می‌خوری!/ فوتبال، پرسپولیس را تنبیه کرد

قانون همیشگی فوتبال اجرا شد، وقتی نزنی می‌خوری!/ فوتبال، پرسپولیس را تنبیه کرد

به گزارش آفتاب نو، فوتبال یک زبان بین المللی است که در همه جای دنیا با قوانین مشخص شناخته می‌شود. مهم نیست شما در کدام تاریخ و جغرافیا و با کدام فرهنگ، فوتبال را دنبال کنید. قوانین فوتبال همه جا کاربرد دارد و اسیر زمان و مکان نمی‌شود. یکی از مشهورترین قوانین فوتبال این است

به گزارش آفتاب نو، فوتبال یک زبان بین المللی است که در همه جای دنیا با قوانین مشخص شناخته می‌شود. مهم نیست شما در کدام تاریخ و جغرافیا و با کدام فرهنگ، فوتبال را دنبال کنید. قوانین فوتبال همه جا کاربرد دارد و اسیر زمان و مکان نمی‌شود.

یکی از مشهورترین قوانین فوتبال این است که تیمی که گل نزند، گل می‌خورد. در فوتبال بازیکن و تیمی که قدر فرصت مسلم گل زنی را نداند، قطعاً تنبیه خواهد شد و پرسپولیس بنا به همین قانون در دوحه مقابل السد هر دو نیمه بازنده به رختکن رفت.

در تمام طول نیمه اول پرسپولیس حاکم بر توپ و میدان بود. بازیکنان این تیم بارها روی دروازه میزبان خطرساز شدند اما قدر هیچ کدام از این فرصت‌ها را ندانستند. گل سرسبد این سهل انگاری هم صحنه لوکاس ژوائو بود.

وقتی شما فرصت مسلم و صددرصد گلزنی را مقابل دروازه خالی با بی‌مبالاتی و سهل انگارانه از دست بدهید، فوتبال شما را تنبیه خواهد کرد و دیدیم که در همان نیمه اول این قانون اجرا شد و السد روی یک کرنر به گل رسید.

در تمام طول نیمه اول رئیس‌ها فقط دو بار روی دروازه پرسپولیس آمدند و هر دو بار روی ضربه کرنر! بار اول با عکس‌العمل به موقع گندوز خطر رفع شد و بار دوم از دست گلر الجزایری هم کاری برنیامد…

قطعاً گاریدو این صحنه را آنالیز خواهد کرد. قطعاً مدافعان جریمه خواهند شد که چرا هیچکس کاری با مهاجمان السد درون محوطه جریمه نداشت اما مهمتر از اشتباهات فردی، قانون حاکم بر فوتبال بود.

تیمی که گل نزند، گل می‌خورد. تیمی که قدر فرصت‌ها را نداند، محکوم به شکست است…

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn