تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 4:45
44 بازدید
کد خبر : 357021

حق پخش را از صدا و سیما می‌گیرم / استقلال سودآورترین باشگاه فوتبال ایران خواهد شد | اخبار ورزشی

حق پخش را از صدا و سیما می‌گیرم / استقلال سودآورترین باشگاه فوتبال ایران خواهد شد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امروز در مجمع سالانه هلدینگ خلیج فارس در پژوهشگاه وزارت نفت عبدالعلی‌عسکری، مدیرعامل این هلدینگ درباره موضوعی که بیش از هر چیز دیگر نام این مجموعه بزرگ اقتصادی را سر زبان‌ها انداخته صحبت کرد: باشگاه استقلال مهمترین پرسش سهامداران خرید باشگاه استقلال بود. برخی سهامداران بر

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امروز در مجمع سالانه هلدینگ خلیج فارس در پژوهشگاه وزارت نفت عبدالعلی‌عسکری، مدیرعامل این هلدینگ درباره موضوعی که بیش از هر چیز دیگر نام این مجموعه بزرگ اقتصادی را سر زبان‌ها انداخته صحبت کرد: باشگاه استقلال مهمترین پرسش سهامداران خرید باشگاه استقلال بود. برخی سهامداران بر این عقیده بودند که خرید این باشگاه زیان ده بر خلاف منافع مالی سهامداران است.

علی‌عسکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: هیئت مدیره هلدینگ با این خرید مخالف بود. ۴ ماه روی مخالفت خود پافشاری کرد، اما ۸۰ درصد از سهامداران از جمله تاپیکو، صندوق بازنشستگی نفت و نماینده سهام عدالت طی یک نامه خواستار خرید باشگاه استقلال شدند.

وی ادامه داد: اینطور تصور نشود که ما یک دفعه مبلغ هنگفتی بابت خرید این باشگاه پرداخت کردیم. ضمن آنکه مطابق برنامه هفتم، صدا و سیما موظف است حق پخش را به باشگاه‌ها پرداخت کند که این مبلغ باعث خواهد شد ۷۰ درصد هزینه‌های باشگاه پوشش داده شود.

وی ادامه داد: امروز در دنیا باشگاه‌داری یک فعالیت اقتصادی پر بازده است و ما نیز برنامه‌های خوبی برای حرفه‌ای اداره شدن این باشگاه داریم، مطابق برنامه‌ریزی که ما برای این باشگاه انجام دادیم در میان مدت باشگاه استقلال به سود آوری خواهد رسید.

علی عسکری، در این مجمع با بیان اینکه ریخت و پاش در باشگاه فوتبال استقلال نداریم و قران قران خرج این باشگاه می‌کنیم، گفت: زمانی که رئیس رسانه ملی بودم حق پخش مسابقات فوتبال را نمی‌دادم اما امروز بر اساس تکلیف برنامه هفتم، حق پخش مسابقات باشگاه استقلال را از رسانه ملی می‌گیرم.

مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با تاکید بر اینکه با دریافت حق پخش ۷۰ تا ۸۰ درصد هزینه‌های باشگاه فوتبال استقلال تامین خواهد شد، اضافه کرد: استقلال به‌زودی سودآورترین، باشگاه فوتبال ایران خواهد شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn