تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 6:05
9 بازدید
کد خبر : 357073

اعلام آمادگی ۳۵ درصد از معلمان مشمول بازنشسته در آموزش شهرستان استان تهران برای استمرار خدمت

اعلام آمادگی ۳۵ درصد از معلمان مشمول بازنشسته در آموزش شهرستان استان تهران برای استمرار خدمت

جامعه ورزشی آفتاب نو: مدیرکل آموزش و پرورش شهر ستان‌های استان تهران گفت: نزدیک به  ۳ هزار و  ۷۰۰ نفر در شهرستان‌های استان تهران به لحاظ سن و سابقه مشمول بازنشستگی بودند که ما توانستیم از حضور ۳۵ درصد از آنها در سال تحصیلی استفاده کنیم و یک سال بازنشستگی خود را به تأخیر انداختند.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

اعلام آمادگی ۳۵ درصد از معلمان مشمول بازنشسته در آموزش شهرستان استان تهران برای استمرار خدمت

مدیرکل آموزش و پرورش شهر ستان‌های استان تهران گفت: نزدیک به  ۳ هزار و  ۷۰۰ نفر در شهرستان‌های استان تهران به لحاظ سن و سابقه مشمول بازنشستگی بودند که ما توانستیم از حضور ۳۵ درصد از آنها در سال تحصیلی استفاده کنیم و یک سال بازنشستگی خود را به تأخیر انداختند.

مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهر ستان‌های استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره معلمان داوطلب برای استمرار خدمت اظهار داشت: ازهمه همکارانی که به لحاظ قانونی سنوات خدمت خود را گذرانده و یا سن آنها مشمول قانون بازنشستگی می‌شد، دعوت کردیم تا به ما در نظام تعلیم و تربیت کمک کنند.

وی افزود: نزدیک به  ۳ هزار و  ۷۰۰ نفر در شهرستان‌های استان تهران به لحاظ سن و سابقه مشمول بازنشستگی بودند که ما توانستیم از حضور ۳۵ درصد از آنها در سال تحصیلی استفاده کنیم، یک سال بازنشستگی خود را به تاخیر انداختند و این تاخیر باعث شد که ما بتوانیم یک سال بیشتر از تجربه آنها استفاده کنیم.  

بهرامی ادامه داد: در این موضوع این جنبه دارای اهمیت بود که این معلمان در کلاس درس حاضر باشند و ما را در خصوص کلاس کمک کنند تا کلاس بدون معلم نداشته باشیم، همچنین بخش کیفیت کلاس درس‌ها دارای اهمیت بود، زیرا در سه سال گذشته قریب به ۱۳ هزار ظرفیت استخدامی داشتیم که نیروی‌های جوانی هستند و سرمایه برای شهرستان‌های تهران محسوب می‌شود، اما تجربه تدریس نداشتند.

وی گفت: ما از همکاران با تجربه استفاده کردیم و در مدارس به طوری برنامه ریزی کردیم که هم معلمان با تجربه و هم جدید الستخدام حضور داشته باشند و انتقال تجربه انجام شود. 

انتهای پیام/ 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn