تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 12:52
9 بازدید
کد خبر : 357417

اهدای یک تا ۵ روز حقوق کارکنان حوزه‌های علمیه به جبهه مقاومت

اهدای یک تا ۵ روز حقوق کارکنان حوزه‌های علمیه به جبهه مقاومت

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از قم، به دنبال جنایات وحشیانه رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی و تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم یاری همه جانبه مظلومان لبنان و فلسطین و جبهه مقاومت و در ادامه پویش «ایران همدل» به همت معاونت منابع انسانی و پشتیبانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، طرح اهدای

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، به دنبال جنایات وحشیانه رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی و تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم یاری همه جانبه مظلومان لبنان و فلسطین و جبهه مقاومت و در ادامه پویش «ایران همدل» به همت معاونت منابع انسانی و پشتیبانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، طرح اهدای کمک مالی یک تا ۵ روز حقوق کارکنان حوزه‌های علمیه سراسر کشور به مردم مظلوم غزه و لبنان اجرا می‌شود.

کارمندان مرکز مدیریت حوزه در حوزه‌های علمیه سراسر کشور می‌توانند با تعیین تعداد روزهای کسر از حقوق خود از ۱ تا ۵ روز در این امر خیر شرکت کنند.

مراجع عظام تقلید هم با اجازه مصرف بخشی از سهم امام (ع) از مظلومان لبنان و غزه حمایت کرده‌اند. رهبر معظم انقلاب اسلامی نصف سهم امام (نه سهم سادات) را اجازه دادند.

آیت‌الله العظمی سیستانی یک سوم سهم امام، آیت‌الله العظمی وحیدخراسانی ثلث سهم امام، آیت‌الله العظمی نوری همدانی یک سوم کل خمس، آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی کل سهم امام (نصف خمس)، آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی یک سوم از سهم امام، آیت‌الله العظمی سبحانی مصرف ثلث سهم امام و آیت‌الله العظمی جوادی آملی استفاده از نصف سهم امام (ع) را مجاز اعلام کردند.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn