تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 14:21
12 بازدید
کد خبر : 357508

راهکار پرسپولیس برای دریافت مبلغ رضایت نامه عبدالکریم حسن

راهکار پرسپولیس برای دریافت مبلغ رضایت نامه عبدالکریم حسن

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، طبق توافق باشگاه‌های پرسپولیس و الوکره قطر، سرخپوشان در ابتدای فصل در ازای دریافت یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار، رضایت‌نامه عبدالکریم حسن برای حضور در باشگاه قطری را صادر کردند که این مبلغ قرار بود در دو قسط به سرخپوشان پرداخت شود. پیگیری‌ها در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، طبق توافق باشگاه‌های پرسپولیس و الوکره قطر، سرخپوشان در ابتدای فصل در ازای دریافت یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار، رضایت‌نامه عبدالکریم حسن برای حضور در باشگاه قطری را صادر کردند که این مبلغ قرار بود در دو قسط به سرخپوشان پرداخت شود.

پیگیری‌ها در این زمینه نشان می‌دهد باشگاه قطری به بهانه تحریم‌های ظالمانه موجود علیه سیستم بانکی ایران، به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است نمی‌تواند این مبلغ را به حساب اعلام شده این باشگاه واریز کند و به همین دلیل از پرسپولیس درخواست کرده است تا یک حساب بانکی در کشور قطر باز کند تا مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار به آن حساب واریز شود.

شنیده می‌شود مدیران باشگاه پرسپولیس که برای دیدار با السد اکنون در کشور قطر حضور دارند، احتمالاً امروز یا فردا در این کشور حسابی به نام پرسپولیس باز خواهند کرد تا بتوانند مبلغ رضایت‌نامه عبدالکریم حسن را پس از چندین ماه دریافت کنند.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn