تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 14:43
7 بازدید
کد خبر : 357529

ژوپیتر و دی‌وای‌دی‌ایکس/ دو آلت‌کوین در مسیر موفقیت

ژوپیتر و دی‌وای‌دی‌ایکس/ دو آلت‌کوین در مسیر موفقیت

به گزارش سرویس طلا و ارز نبض بازار، ، سرمایه‌گذاران بر این باورند که این وضعیت آغاز یک روند صعودی طولانی‌مدت برای ارزهای دیجیتال خواهد بود. در این خبر، به بررسی ۵ آلت‌کوین برتر که دارای پتانسیل تسلط بر بازار ارز دیجیتال در سه‌ماهه چهارم سال هستند، می‌پردازیم. ۱. ایپ‌کوین (APE) ایپ‌کوین با جهش حدود

به گزارش سرویس طلا و ارز نبض بازار، ، سرمایه‌گذاران بر این باورند که این وضعیت آغاز یک روند صعودی طولانی‌مدت برای ارزهای دیجیتال خواهد بود. در این خبر، به بررسی ۵ آلت‌کوین برتر که دارای پتانسیل تسلط بر بازار ارز دیجیتال در سه‌ماهه چهارم سال هستند، می‌پردازیم.

۱. ایپ‌کوین (APE)

ایپ‌کوین با جهش حدود ۳۰ درصدی، به‌عنوان یکی از برترین ارزهای دیجیتال در میان ۱۰۰ آلت‌کوین برتر قرار گرفته است. این ارز دیجیتال در حال حاضر ۴۶ درصد نسبت به سقف سالانه خود کاهش قیمت داشته که نشان‌دهنده احتمال بازگشت صعودی آن است.

اندیکاتور مکدی (MACD) روند صعودی قابل توجهی را نشان می‌دهد و میانگین متحرک ساده (SMA) نیز از این روند حمایت می‌کند. در صورت ادامه احساسات مثبت، قیمت ایپ‌کوین می‌تواند به سطح مقاومت ۲.۰۷۵ دلار برسد؛ اما اگر روند نزولی غالب شود، ممکن است تا ۱.۰ دلار کاهش یابد.

۲. آربیتروم (ARB)

در میان نوسانات قیمت، آربیتروم با جهش ۹.۸۴ درصدی به سطح ۰.۶۰ دلار رسیده و حجم معاملاتی ۳۰۸.۶۶ میلیون دلاری را ثبت کرده است. این توکن با ارزش بازار ۲.۴۲ میلیارد دلار در رتبه ۳۹ برترین ارزهای دیجیتال قرار دارد.

اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز نشان‌دهنده اشباع خرید است. در صورت ادامه روند صعودی، قیمت آربیتروم می‌تواند به سطح مقاومت ۱.۰۷۰ دلار برسد و اگر بازار نزولی شود، ممکن است تا ۰.۳۵۷۵ دلار اصلاح شود.

۳. ژوپیتر (JUP)

قیمت ژوپیتر پس از نوسان در یک محدوده ثابت، ۱۰.۶۸ درصد افزایش یافته و به سقف خود در ماه آگوست یعنی بالای ۱ دلار رسیده است. اندیکاتور مکدی نیز نشان‌دهنده قدرت روند صعودی است. اگر خریداران تسلط پیدا کنند، قیمت ژوپیتر می‌تواند به سطح مقاومت ۱.۱۶۰ دلار برسد و اگر فروشندگان غالب شوند، تا ۰.۸۴۴۵ دلار کاهش خواهد یافت.

۴. دی‌وای‌دی‌ایکس (DYDX)

دی‌وای‌دی‌ایکس در میان نوسانات بازار با افزایش ۲۸.۴۱ درصدی قیمت و جهش ۲۳۸۰ درصدی حجم معاملات روزانه، به ارزش بازار ۸۰۰.۰۳ میلیون دلار رسیده است. اگر روند صعودی ادامه یابد، قیمت دی‌وای‌دی‌ایکس ممکن است به ۲.۲۴ دلار برسد و اگر فشار فروش افزایش یابد، ممکن است به ۰.۸۳۵۰ دلار بازگردد.

۵. مینا (MINA)

مینا پس از نوسان در یک محدوده ثابت از ماه ژوئن، توانسته روند صعودی خود را احیا کند و در حال آزمایش سطح مقاومت ۰.۶۵۰ دلار است. حفظ قیمت بالای این سطح می‌تواند زمینه‌ساز افزایش به ۰.۹۲۰ دلار شود و در صورت نزولی شدن بازار، قیمت تا ۰.۳۸۰ دلار کاهش خواهد یافت.

در حال حاضر، شاخص مکدی نشان‌دهنده افزایش احساسات مثبت در بازار است و میانگین متحرک ساده نیز که زیر قیمت قرار دارد، از حرکت صعودی مینا حمایت می‌کند.

به طور کلی، با توجه به پتانسیل این آلت‌کوین‌ها و شرایط فعلی بازار، به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران باید برای روندهای آتی آمادگی داشته باشند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn