تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 15:50
23 بازدید
کد خبر : 357591

تداوم مشکل بزرگ استقلال پس از مصاف با النصر

تداوم مشکل بزرگ استقلال پس از مصاف با النصر

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، تیم استقلال پس از دیدار امشب مقابل النصر عربستان روز شنبه هفته آینده پنجم آبان باید در خانه تیم خیبر به مصاف خرم آبادی‌ها برود. آبی‌ها بعد از آن و در تاریخ پنجشنبه دهم آبان باید در شهر قدس میزبان تراکتور باشند که یکی از حساس‌ترین بازی‌های

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، تیم استقلال پس از دیدار امشب مقابل النصر عربستان روز شنبه هفته آینده پنجم آبان باید در خانه تیم خیبر به مصاف خرم آبادی‌ها برود.

آبی‌ها بعد از آن و در تاریخ پنجشنبه دهم آبان باید در شهر قدس میزبان تراکتور باشند که یکی از حساس‌ترین بازی‌های ۶ امتیازی استقلال در دور رفت مسابقات لیگ برتر بیست و چهارم به شمار می‌رود.

اما بازی بعدی استقلالی‌ها باز هم در خانه اما بیرون از استادیوم آزادی مقابل الهلال عربستان است. استقلالی‌ها بسیار امیدوارند تا آن زمان بتوانند در استادیوم آزادی مسابقه‌شان را برگزار کنند هرچند که مسئولان شرکت توسعه و تجهیز و وزارت ورزش اعلام کرده‌اند تا قبل از آذر ماه امکان برگزاری مسابقه در استادیوم آزادی وجود ندارد.

با توجه به شرایط فعلی برای تیم استقلال آبی پوشان تهرانی همچنان باید دور از استادیوم خانگی خود مسابقاتش را برگزار کند که این می‌تواند در امتیازگیری تیم موسیمانه نقش بسزایی را ایفا کند.

ناگفته نماند؛ استقلال امشب نیز به دلیل دستورالعمل صادر شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقه خود مقابل النصر عربستان را به جای ورزشگاه شهر قدس باید در شهر دبی و ورزشگاه شیخ راشد میزبانی کند. این مسابقه از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn