تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 18:15
11 بازدید
کد خبر : 357732

با ذره‌بین روی کاراته کار می‌کنم

با ذره‌بین روی کاراته کار می‌کنم

به گزارش روزپلاس، احمد دنیامالی پس از دیدار با امام جمعه تبریز، به اردوی تیم ملی کاراته در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی رفت و جویای آخرین شرایط تیم ملی کاراته شد. در ابتدا سعید نیکوخصلت مدیر تیم‌های ملی کاراته و در ادامه شهرام هروی، سرمربی تیم ملی در خصوص شرایط تیم ملی کاراته پیش

دنیامالی: با ذره‌بین روی کاراته کار می‌کنم

به گزارش روزپلاس، احمد دنیامالی پس از دیدار با امام جمعه تبریز، به اردوی تیم ملی کاراته در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی رفت و جویای آخرین شرایط تیم ملی کاراته شد.

در ابتدا سعید نیکوخصلت مدیر تیم‌های ملی کاراته و در ادامه شهرام هروی، سرمربی تیم ملی در خصوص شرایط تیم ملی کاراته پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی اسپانیا صحبت‌های مختلفی به میان آوردند و تاکید داشتند که حضور وزیر ورزش و جوانان باعث مسرت و دلگرمی تیم ملی کاراته شده است.

در ادامه احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان خطاب به ملی‌پوشان کاراته گفت: خیلی خوشحالم این فرصت فراهم شد از نزدیک تمرین تیم ملی کاراته را ببینم. من قبل از انقلاب یادم می‌آید، هیچ رشته رزمی غیر از کاراته وجود نداشت. ما در کاراته جایگاه خیلی خوبی در دنیا داریم اما این جایگاه سینوسی است و من با ذره‌بین روی این رشته دارم کار می‌کنم و همه توانم را می‌گذارم در بازی‌های آسیایی آینده، همه اوزان مدال بگیرند و به روزهای اوج برگردیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: این ظرفیت برای پیشرفت و افتخارآفرینی وجود دارد و امروز هر رشته‌ای که می‌خواهد موفق باشد، باید مرتباً در رنکینگ باشد. آرزوی موفقیت دارم و ما روی کاراته حساب باز کردیم و ان‌شاءالله خبرهای خوبی در آینده بشنویم و دست پر از مسابقات برگردید.

در رقابت‌های جام جهانی کاراته اسپانیا ۳۲ کشور در قالب ۵۴ تیم شرکت کرده‌اند که کشور‌های ژاپن، فرانسه و مصر با ۴ تیم، برزیل، کلمبیا، آلمان، ایران و چین با ۳ تیم، استرالیا، هنگ کنگ و پرو با ۲ تیم و سایر کشور‌ها با یک تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند. تیم ایران ۳ تیم شامل کومیته تیمی مردان و کاتای تیمی مردان و زنان را در این دوره از رقابت‌ها با توجه به سهمیه کسب شده روانه میدان کرده است.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn