تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 20:13
19 بازدید
کد خبر : 357848

سپاهان بازهم در امارات شکست خورد

سپاهان بازهم در امارات شکست خورد

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان در هفته ی سوم لیگ قهرمانان آسیا مغلوب شارجه امارات شد. به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ عصر سه‌شنبه اول آبان ماه در ورزشگاه شارجه امارات به مصاف تیم



هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا


تیم فوتبال سپاهان در هفته ی سوم لیگ قهرمانان آسیا مغلوب شارجه امارات شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ عصر سه‌شنبه اول آبان ماه در ورزشگاه شارجه امارات به مصاف تیم شارجه رفت.

پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، آریا یوسفی، صالح حردانی، برایان دابو، محمد کریمی، مهدی لیموچی، استیون انزونزی، محمد مهدی محبی و ابوباکار کامارا شاگردان ژوزه مورایس در این دیدار بودند.

تقابل دو تیم در حالی آغاز شد که سپاهان از ۲ بازی نخست یک برد و یک شکست در کارنامه داشت و شارجه نیز یک برد و یک تساوی کسب کرده بود.

تیم میزبان در دقایق ابتدایی خطراتی را روی دروازه سپاهان ایجاد کرد که با درخشش نیازمند تبدیل به گل نشد، در سمت مقابل سپاهان نیز موقعیت‌هایی به دست آورد اما با بی‌دقتی از دست داد.

در حالی که سپاهان مالکیت توپ را در اختیار داشت، این شارجه بود که گل اول را به ثمر رساند و نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر میزبان خاتمه یافت.

طلایی‌پوشان در ابتدای نیمه دوم گل تساوی را به ثمر رساندند؛ پس از رد و بدل شدن چند موقعیت برای دو تیم، نوبت به گل دوم شارجه رسید، حملات سپاهان برای جبران نتیجه از سر گرفته شد اما راه به جایی نبرد تا سپاهان گل سوم را هم دریافت کند و این دیدار با شکست ۳ بر یک نماینده ایران خاتمه یابد. تیم فوتبال سپاهان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه ۱۵ آبان ماه میزبان شارجه امارات خواهد بود.


منبع: پرسون

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn