تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 20:27
37 بازدید
کد خبر : 357860

تمجید اتحادیه جهانی کشتی از فردین هدایتی/ هیولایی روی تشک!

تمجید اتحادیه جهانی کشتی از فردین هدایتی/ هیولایی روی تشک!

جامعه ورزشی آفتاب نو: اتحادیه جهانی کشتی با اشاره به درخشش سنگین‌وزن کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های امیدهای جهان از او به عنوان سوپراستار آینده کشتی جهان یاد کرد. به گزارش آفتاب نو،در جریان رقابت‌های وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی امیدهای جهان که در تیرانا، پایتخت آلبانی، در حال برگزاری است، فردین هدایتی، ستاره سنگین‌وزن

جامعه ورزشی آفتاب نو:

اتحادیه جهانی کشتی با اشاره به درخشش سنگین‌وزن کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های امیدهای جهان از او به عنوان سوپراستار آینده کشتی جهان یاد کرد.

به گزارش آفتاب نو،در جریان رقابت‌های وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی امیدهای جهان که در تیرانا، پایتخت آلبانی، در حال برگزاری است، فردین هدایتی، ستاره سنگین‌وزن کشتی ایران، با کسب سه پیروزی قاطع مقابل رقبایش راهی دور نیمه‌نهایی شد.

هدایتی در دور اول با نتیجه هشت بر صفر موحامت باکر از ترکیه را شکست داد. او در دور دوم با نتیجه دوازده بر چهار میخایلو ویشنیوتسکی از اوکراین را مغلوب کرد و در سومین مبارزه نیز با حساب پنج بر صفر پاول هلینچوک از بلاروس را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

اتحادیه جهانی کشتی با انتشار تصاویر پیروزی‌های قاطع ستاره جوان کشتی ایران نوشت: آیا در حال تماشای سوپراستار آینده کشتی هستید؟ فردین هدایتی هیولایی روی تشک است!

فردین هدایتی، ستاره جوان کشتی ایران، سابقه شکست عنوانداران جهان و المپیک همچون رضا کایالپ ترک و اسکار پینو هندز کوبایی را در کارنامه دارد.

منبع خبر: ایسنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn