تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 20:59
17 بازدید
کد خبر : 357889

نبرد بزرگ اروپا؛ تقابل بارسلونا با بایرن مونیخ زیر نظر دو مربی جوان و تحسین‌برانگیز | اخبار ورزشی

نبرد بزرگ اروپا؛ تقابل بارسلونا با بایرن مونیخ زیر نظر دو مربی جوان و تحسین‌برانگیز | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسلونا روز چهارشنبه در مهمترین بازی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت. هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا در مصاحبه خود از ونسان کمپانی، سرمربی جوان بایرن مونیخ در این فصل تمجید کرد. شباهت بایرن مونیخ کمپانی و فلیک فلیک درباره بایرن مونیخ با

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسلونا روز چهارشنبه در مهمترین بازی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت. هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا در مصاحبه خود از ونسان کمپانی، سرمربی جوان بایرن مونیخ در این فصل تمجید کرد.

شباهت بایرن مونیخ کمپانی و فلیک
فلیک درباره بایرن مونیخ با هدایت کمپانی گفت: «کمپانی و تیمش کار بزرگی انجام می‌دهند. آنها در بیشتر بازی‌ها مالکیت توپ را در اختیار دارند، بسیار شجاع هستند و برای ما بازی دشواری خواهد بود، با این وجود آماده هستیم.

بایرن مونیخ معمولا یک بازی غالب دارد. نحوه بازی آنها به حریف فشار می‌آورد. می‌توانند سبک خود را به هر تیمی تحمیل کنند، بسیار شجاع هستند، روی مالکیت توپ متمرکز می‌شوند و سبک و ایده خود را دارند. همیشه همینطور بوده. این در خون آنهاست.»

برنده شدن در مسابقات
فلیک با این موضوع که این مسابقه و ال‌کلاسیکو، آزمونی واقعی برای مشخص کردن سطح آنها خواهد بود، مخالفت کرد. بارسلونا یک بار در لیگ قهرمانان اروپا در برابر موناکو و یک بار در لالیگا برابر اوساسونا شکست خورد و به غیر از این ۲ بازی، همه آزمون‌ها را با نمرات خوبی پشت سر گذاشته است.

فلیک در ادامه سخنان خود درباره اهمیت این بازی‌ها گفت: «اکنون بازی با بایرن مونیخ برای ما دارای اهمیت است. برای رسیدن به بهترین سطح خود و بهبود آن تلاش می‌کنیم. وقتی می‌بینم در تیم همه به یکدیگر کمک می‌کنند، شگفت زده می‌شوم. تقابل‌های گذشته ۲ تیم اهمیتی ندارند. اکنون سرمربی بارسلونا هستم و به خاطر هواداران این تیم، باید بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم.»

او درباره حضور دی یونگ در این بازی گفت: «او مشکلی ندارد. در بازی قبل کمی احساس درد داشت و به همین دلیل در ترکیب قرار نگرفت، اما برای این مسابقه آماده است.»

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn