تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 2:09
7 بازدید
کد خبر : 358173

بانک اطلاعات مشاغل قزوین در سامانه «پین وین» راه اندازی شد

بانک اطلاعات مشاغل قزوین در سامانه «پین وین» راه اندازی شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همایش هم اندیشی و هم افزایی توسعه اقتصادی دیجیتال در استان قزوین روز سه شنبه با حضور جواد حسین پور رییس توسعه کسب و کار مخابرات ایران، یاسر باقری، مدیرکل توسعه کسب و کار مخابرات ایران ، محمدرضا نصرآبادی مدیر مخابرات منطقه قزوین، یاور عابدی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همایش هم اندیشی و هم افزایی توسعه اقتصادی دیجیتال در استان قزوین روز سه شنبه با حضور جواد حسین پور رییس توسعه کسب و کار مخابرات ایران، یاسر باقری، مدیرکل توسعه کسب و کار مخابرات ایران ، محمدرضا نصرآبادی مدیر مخابرات منطقه قزوین، یاور عابدی دبیر کارگروه توسعه اقتصاد دیجیتال قزوین، جمعی از فعالان شرکت های استارت آپی و کسب و کارهای نوین و فعالان رسانه در سالن کنفرانس شرکت مخابرات قزوین برگزار شد.

بانک اطلاعات مشاغل قزوین در سامانه «پین وین» راه اندازی شد

محمد محمدی مدیر شرکت هوشمند کاویان و بنیانگذار سکوی «پین وین» در این همایش گفت: امروزه با بهره گیری از هوش مصنوعی و فنآوری می توانیم از رفت و آمدهای اضافی پیشگیری کرده و هزینه های خود را کاهش دهیم.

وی افزود: برای خدمت به مردم و تسهیل در دریافت خدمات در یک کار خلاقانه بانک اطلاعات مشاغل قزوین را راه اندازی کرده ایم و امروز سامانه « پین وین» راه اندازی شده و در خدمت مردم است.

محمدی تصریح کرد: ۲۵ سال در عرصه تبلیغات فعالیت می کنم و اولبن معلم چاپ سیلک هستم و چند سالی روی سامانه پین وین کار می کنم و در شرایطی که برخی از نبود بازار و مشتری در کسب و کار ابراز نگرانی می کنند برای انها این سامانه راه اندازی شده تا این دغدغه برطرف شود.

بانک اطلاعات مشاغل قزوین در سامانه «پین وین» راه اندازی شد

مدیر شرکت هوشمند کاویان یادآورشد: کسانی که با رکوود در کسب و کار مواجه شده اند بدون تردید خرید و فروش آنلاین را جدی نگرفته اند و سامانه «پین وین» کمک موثری است تا این کسادی برطرف شود زیرا اگر در بستر فضای مجازی نباشید نمی توانید در این عرصه فعالیت کنید.

محمدی تصریح کرد: باید دنبال «ایکاش ها» باشیم و از آن درآمدزایی کنیم و در این راستا در بستر« پین وین» محدوده رایگانی ایجاد شده تا شما کسب و کار خود را به صورت رایگان معرفی کرده و فروش آنلاین داشته باشید و ما هم پشتیبانی می کنیم.

وی اظهارداشت: این سایت از سال ۱۴۰۰ راه اندازی شده و چون سکو هست جواز آن را در یک دوره طولانی دریافت کردیم و فعالیت آغاز شده و شهروندان برای پیدا کردن مشاغل و مکانهای عمومی روی نقشه می توانند نیاز خود را تامین کنند و دیگر نیازی به گوگل نیست بلکه با «پین وین» می توانید کسب و کارها را پیدا کرده و خدمات بگیرید و از صفحه فروشگاهی هم برخوردار شوید.

بانک اطلاعات مشاغل قزوین در سامانه «پین وین» راه اندازی شد

محمدی افزود: در این بستر، مشاغل دسته بندی شده و نشانی، و صفحه بندی محصولات گنجانده شده و از هوش مصنوعی برای پیدا کردن کسب و کارها استفاده می کنیم و سعی کردیم پلتفرمی بسازیم که مردم از آن براحتی استفاده کنند.

مدیر شرکت هوشمند کاویان و بنیانگذار پین وین از شهروندان خواست با پیوستن به این سامانه از خدمات رایگان آن برخوردار شوند.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn