تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 6:39
11 بازدید
کد خبر : 358365

نیوفیس نچندان زیبا سحر دولتشاهی در مستر کلاس با استایل ساندویچی و کتانی های ترندی

نیوفیس نچندان زیبا سحر دولتشاهی در مستر کلاس با استایل ساندویچی و کتانی های ترندی

شایانیوز- اولین دوره مستر کلاس شکوه سینما توسط مستانه مهاجر در تهران با هدف آموزش جمعی در حوزه ی سینما برگزار شد که پرویز شهبازی و پارسا پیروز فر از ایران و نوری بیلگه جیلان و سلیم اوجی از ترکیه از اساتید این دوره بودند.  از جمله افراد حاظر در شب دوم دوره سحر دولتشاهی

شایانیوز- اولین دوره مستر کلاس شکوه سینما توسط مستانه مهاجر در تهران با هدف آموزش جمعی در حوزه ی سینما برگزار شد که پرویز شهبازی و پارسا پیروز فر از ایران و نوری بیلگه جیلان و سلیم اوجی از ترکیه از اساتید این دوره بودند. 

از جمله افراد حاظر در شب دوم دوره سحر دولتشاهی بازیگر ۴۵ ساله ی ایرانی بود که به تازگی هم به عنوان داور در جشنواره ی روسیه حضور داشت که در گزارشی هم به استایل او پرداخته بودیم. 

سحر دولت شاهی برای حضور در این دوره با اوت فیت کژوال و راحتی حاضر شد که در عین سادگی کاملا ترندی بود. 

رنگ زرشکی که از لوک این استایل به چشم میخورد از جمله ترندی ترین رنگ های پاییز امسال است همچنین کفشی بپا کرده نیز هم در لیست ترند های سال۲۰۲۴ قرار دارد و از برند آدیداس مدل کامپوس می باشد که قیمت اصلی این کفش ۳۳/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان می باشد. IMG_3043

سحر دولتشاهی در این استایل یک ژاکت زرشکی را با شلوار بگ مشکی ای که به دامن شلواری هم نزدیک است پوشیده و برای زیر ژاکت از تیشرت سفید ساده ای استفاده کرده و در نهایت نیز برای پوشاندن موهایش از یک شال ساده مشکی بهره گرفته است.

خانم بازیگر یک عینک طبی برچشم زده و عینک افتابی اش را هم آویزان خودش کرده همچنین از مهم ترین نکته هر استایل غافل نمانده و چیزی شبیه به یک ساعت مچی هم به عنوان اکسسوری در دستان او دیده می شود.

اما نکته دیگری که توجه را جلب می کند لاغری زیاد خانم بازیگر است که یک دفعه ای اتفاق افتاده با این لاغری چهره او بسیار مورد تاثیر قرار گرفته و بینی او در صورتش بسیار خود نمایی میکند!

IMG_3035

 در کل تکنیکی که خانم بازیگر در لباس پوشیدن استفاده کرده است تکنیک ساندویچی می باشد که در آن رنگ یک آیتم از بالاتنه با یک آیتم از یایین تنه هماهنگ استفاده میشود و از جمله تکنینک هایی است که تناسب خاصی در لوک کلی به وجود می آورد تا اوت فیت از یک نواختی نجات پیدا کند.

IMG_3037

IMG_3036

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn