تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 8:29
15 بازدید
کد خبر : 358438

گاریدو مربی بازی‌های بزرگ پرسپولیس نیست/ چه کسی برای پرسپولیس بازیکن می‌خرد؟

گاریدو مربی بازی‌های بزرگ پرسپولیس نیست/ چه کسی برای پرسپولیس بازیکن می‌خرد؟

به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس دومین باخت خود در لیگ نخبگان را تجربه کرد و حالا فقط یک امتیاز از این عرصه کسب کرده است. در رابطه با ناکامی قرمزپوشان مقابل السد قطر با حمید درخشان سرمربی اسبق این تیم همکلام شدیم. اولین سوال ما، مهم‌ترین سوالمان است. چرا پرسپولیس باخت؟ همین پرسپولیس که به

به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس دومین باخت خود در لیگ نخبگان را تجربه کرد و حالا فقط یک امتیاز از این عرصه کسب کرده است. در رابطه با ناکامی قرمزپوشان مقابل السد قطر با حمید درخشان سرمربی اسبق این تیم همکلام شدیم.

اولین سوال ما، مهم‌ترین سوالمان است. چرا پرسپولیس باخت؟

همین پرسپولیس که به السد باخت را مد نظر قرار بدهید و به این سوال جواب بدهید که واقعاً چه کسی برای این باشگاه بازیکن می‌خرد؟ چرا در پرسپولیس پول بیت المال را دور می‌ریزند؟ آیا واقعا نباید یک گروه از خبرگان و متخصصان تحت عنوان کمیته انتخاب بازیکن برای پرسپولیس یارگیری کنند؟ این شیوه‌ای است که در فوتبال اروپا کاملاً رواج دارد. البته واقعاً این مساله صرفاً محدود به پرسپولیس نمی‌شود و کل فوتبال ایران را در بر می‌گیرد. همین ژوائو واقعاً در حد پرسپولیس نیست ولی با کدام مکانیزم چنین بازیکنانی جذب می‌شوند؟ ما می‌رویم و با هزینه‌های فراوان یک فوتبالیست ۳۴ ساله خارجی را به ایران بیاوریم در حالی که اگر استعدادهای خودمان را به خوبی پرورش بدهیم، اصلاً احتیاجی به استفاده از چنین نفراتی نداریم.

به لحاظ فنی پرسپولیس را چطور دیدید؟

دوشنبه شب حسرت به دل ماندیم که یک کار خلاقانه از بازیکنان پرسپولیس ببینیم. بچه‌ها تا پشت محوطه جریمه خوب جلو می‌آمدند اما در نفوذ از کناره‌ها و باز کردن قفل دروازه حریف درون محوطه جریمه بسیار مشکل داشتند و در نهایت همین مساله نقش مهمی در ناکامی پرسپولیسی ایفا کرد. قفل دروازه السد قطر باز نشد چون سرمربی پرسپولیس کلیدی برای باز کردن این قفل نداشت.

برخی از هواداران پرسپولیس معتقدند پیروزی مقابل استقلال اتفاق بسیار ارزشمندی برای پرسپولیس محسوب می‌شود ولی اگر این بازی را کنار بگذاریم، گاریدو سرمربی بازی‌های بزرگ نیست. شما این فرضیه را قبول دارید؟

کاملا قبول دارم. بحث دربی به کنار ولی به نظرم عیار یک مربی برای پرسپولیس در مسابقات آسیایی مشخص می‌شود و حالا داریم می‌بینیم که متاسفانه این تیم از سه بازی فقط یک امتیاز کسب کرده است. من بهار سال ۹۴ پرسپولیس را با ۹ امتیاز تحویل دادم ولی الان پرسپولیس فقط یک امتیاز دارد. نمی‌دانم در چنین شرایطی چرا کسی حرفی نمی‌زند و انتقاد نمی‌کند؟ من را با ۹ امتیاز آسیایی برداشتند ولی الان کسی نمی‌گوید که پرسپولیس سه بار در آسیا به میدان رفته و فقط یک امتیاز گرفته است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn