تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 8:32
10 بازدید
کد خبر : 358439

چمیانی: هر ۴ ملی پوش شانس مدال هستند؛ باید آلینوس را ببریم

چمیانی: هر ۴ ملی پوش شانس مدال هستند؛ باید آلینوس را ببریم

جامعه ورزشی آفتاب نو: محمدعلی چمیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اتفاقاتی که در دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی برای تیمش مقابل شهرداری مسجد سلیمان رقم خورد،‌ اظهار داشت: واقعا چیزی که پیش آمد، یک اتفاق بود و ما روی کاغذ این کشتی را ۶-۴ می‌بردیم. کشتی‌گیر ۶۰ کیلوگرم ما (امیررضا

جامعه ورزشی آفتاب نو:

محمدعلی چمیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اتفاقاتی که در دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی برای تیمش مقابل شهرداری مسجد سلیمان رقم خورد،‌ اظهار داشت: واقعا چیزی که پیش آمد، یک اتفاق بود و ما روی کاغذ این کشتی را ۶-۴ می‌بردیم. کشتی‌گیر ۶۰ کیلوگرم ما (امیررضا ده‌بزرگی) آنفولانزای شدید گرفت و نتوانست در ترکیب قرار بگیرد. ما در این وزن نماینده‌ای نداشتیم. که اگر او بود، فارغ از نتیجه سایر مبارزه‌ها، ما کشتی را برده بودیم. دور رفت در این وزن برده بودیم.

وی که تیمش در دو وزن ضربه فنی شد، ادامه داد:‌ اینها جزو اتفاقات کشتی است،‌ حتی با این دو ضربه فنی هم اگر با ترکیب کامل روی تشک می‌رفتیم، برد برای ما اتفاق می‌افتاد. بدشانسی آوردیم.

 

چمیانی درباره صعود تیمش به مرحله نیمه‌نهایی به عنوان تیم دوم و رویارویی با تیم آلینوس تیم اول گروه مقابل خاطرنشان کرد:‌ آلینوس تیم خوبی است، لیگ در مرحله نیمه‌نهایی سخت است، ما باید این تیم را ببریم تا شانس قهرمانی داشته باشیم. تیم خوبی جمع و جور کردیم،‌ بعد از مسابقات جهانی یکی دو کشتی‌گیر به جمع ما اضافه خواهند شد.

این مربی سازنده کشتی استان فارس درپاسخ به این سوال که آیا نفت و گاز در مرحله پایانی از کشتی‌گیر خارجی استفاده خواهد کرد؟، گفت: مقررات باشگاه دولتی اجازه این کار را به ما نمی‌دهد. دوست داشتیم در یکی دو وزن که ضعف داریم،‌ خارجی بیاوریم اما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم و امیدوار هستیم با همین تیم بتوانیم نتیجه درخوری کسب کنیم.

عضو کادرفنی تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی اسپانیا درخصوص تیم اعزامی به مسابقات جهانی آلبانی تصریح کرد:‌ امیدها که شرایط خوبی دارند، در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی هم از نظر من هر ۴ نفر می‌توانند مدال بگیرند. پویا دادمرز،‌ ایمان محمدی و برادران گرایی همه عنوان‌دار وباتجربه‌اند، ‌می‌توانیم به مدال‌شان امید داشته باشیم.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn