تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 10:53
22 بازدید
کد خبر : 358558

تیری که آذربایجانی ها به قلب اسرائیل زدند

تیری که آذربایجانی ها به قلب اسرائیل زدند

کدخبر: ۱۲۴۸۷۴ ۰۲ آبان ۱۴۰۳ ۱۰:۴۶ سیاست ضربه بزرگ اطلاعاتی محور مقاومت به رژیم صهیونیستی به دست آذربایجانی‌ها زده شد. در گزارش رژیم صهیونیستی آمده است که تمامی اهداف عملیاتی که در وعده صادق یک و دو و طی یک سال اخیر مورد اصابت موشک و خرابکاری قرار گرفته است از اهداف شناسایی

ضربه بزرگ اطلاعاتی محور مقاومت به رژیم صهیونیستی به دست آذربایجانی‌ها زده شد.

تیری که آذربایجانی ها به قلب اسرائیل زدند


در گزارش رژیم صهیونیستی آمده است که تمامی اهداف عملیاتی که در وعده صادق یک و دو و طی یک سال اخیر مورد اصابت موشک و خرابکاری قرار گرفته است از اهداف شناسایی شده تیم اطلاعاتی آذربایجانی‌ها بوده است. آذربایجانی‌ها توانستند در قلب اسرائیل برای اهداف عملیاتی خاکی و آبی ایران، حزب‌الله و انصارالله دو سال اقدامات اطلاعاتی بدون نقص انجام بدهند و ضربه بزرگی به حیثیت امنیتی رژیم صهیونیستی وارد نمایند.

چند روزی است که شوک عجیبی به جامعه امنیتی و اطلاعاتی رژیم کودک‌کش اسرائیل وارد شده است. رژیم در بیانیه رسمی اعلام کرد که چنین ضربه اطلاعاتی در تاریخ اسرائیل مشاهده نشده است. ایران توانسته به دست آذربایجانی‌ها در داخل اسرائیل به حساسترین مراکز امنیتی و نظامی اسرائیل نفوذ کند. این تیم ۷ نفره در طول دو سال ۷۰۰ اقدام امنیتی علیه ما انجام داده است و با شناسایی مراکز نظامی و امنیتی اسرائیل و افراد مهم زمینه را برای اقدامات بعدی ایران فراهم نماید.

آنها حتی توانسته‌اند بعد از هر عملیات میزان ضربه به مرکز را ارزیابی و به ایران گزارش دهند. اسرائیل در بیانیه خود می‌افزاید که تیم دستگیر شده هفت نفر یهودیان مهاجر آذربایجانی بوده است که با ماموران ایرانی به نام اورخان و الخان در ارتباط بوده‌اند.

شیخ توحید ابراهیمی بنیانگذار نهضت مقاومت اسلامی آذربایجان حسینیون طی یک سخنرانی در این موضوع این ضربه بی‌نظیر امنیتی آذربایجانی‌ها را یک هفت اکتبر اطلاعاتی بر علیه رژیم صهیونیستی نامید و افزود: اسرائیل از جایی ضربه خورد که حتی فکرش را نمی‌کرد و این ضربات ادامه خواهد داشت.

 





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn