تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 11:33
27 بازدید
کد خبر : 358597

احتمال صعود استقلال به مرحله بعد آسیا چقدر است؟/ دو اتفاق خوب برای استقلالی‌ها

احتمال صعود استقلال به مرحله بعد آسیا چقدر است؟/ دو اتفاق خوب برای استقلالی‌ها

بازدید:۱۰۸ صد آنلاین | تیم استقلال گرچه در سومین دیدار لیگ نخبگان آسیا شکست خورد ولی دو اتفاق ویژه را هم در این مصاف تجربه کرد که به گزارش صد آنلاین، دیدار تیم‌های استقلال و النصر عربستان در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا با نتیجه یک بر صفر و تک گل لاپورت به سود نماینده عربستانی

احتمال صعود استقلال به مرحله بعد آسیا چقدر است؟/ دو اتفاق خوب برای استقلالی‌ها

بازدید:۱۰۸

صد آنلاین | تیم استقلال گرچه در سومین دیدار لیگ نخبگان آسیا شکست خورد ولی دو اتفاق ویژه را هم در این مصاف تجربه کرد که

به گزارش صد آنلاین، دیدار تیم‌های استقلال و النصر عربستان در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا با نتیجه یک بر صفر و تک گل لاپورت به سود نماینده عربستانی به پایان رسید.


آبی پوشان تهرانی که در دیدار قبلی با حضور خالدآبادی درون دروازه‌شان با نتیجه عجیب سه بر صفر مغلوب ذوب آهن اصفهان شده بودند در دیدار با النصر عربستان بار دیگر سید حسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان اول تیم خود را درون دروازه داشتند. حسینی در این دیدار چند موقعیت حساس و خطرناک را از بازیکنان تیم النصر گرفت و با ۸ امتیاز از به سوی کارشناسان فوتبالی سایت‌های مختلف به عنوان بهترین بازیکن استقلال شناخته شد. به زعم کارشناسان او روی گل النصر نیز مقصر نبود و به دلیل عدم پوشش مناسب دفاع دروازه‌اش باز شد.

اما دومین اتفاق مثبت در ترکیب تیم استقلال نسبت به بازی‌های اخیر بازگشت سید ابوالفضل جلالی به ترکیب این تیم بود. جلالی که به دلیل مصدومیت بازی قبلی استقلال را از دست داد در دیدار مقابل النصر به مدت ۸۷ دقیقه در ترکیب آبی پوشان حضور داشت و یکی از عناصر تاثیرگذار استقلال در دفع حملات النصر از جناح راست بود. بازگشت دوباره این دو بازیکن به ترکیب استقلال در دیدار مقابل النصر می‌تواند یکی از اتفاقات مهم و دستاوردهای استقلال برای بازی‌های حساس پیش رو مقابل خیبر خرم آباد و تراکتور در لیگ داخلی و الهلال عربستان در لیگ نخبگان آسیا به شمار برود.

ناگفته نماند؛ اعضای تیم استقلال بعد از ظهر امروز از دبی به تهران برمی‌گردند و خود را برای دیدار روز شنبه پنجم آبان ماه مقابل خیبر خرم آباد آماده می‌کنند.

خبر ورزشی

 

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn