تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 13:56
22 بازدید
کد خبر : 358742

پشت پرده تصمیم عجیب گاریدو در دیدار پرسپولیس مقابل السد چه بود؟

پشت پرده تصمیم عجیب گاریدو در دیدار پرسپولیس مقابل السد چه بود؟

به گزارش آفتاب نو، گاریدو از روزی که به ایران آمده سعی کرده حواشی تیمش را مدیریت کند و البته خودش هم به این حواشی دامن نزند. او اگر به چیزی اعتراض دارد، در رسانه‌ها عنوان می‌کند از همه چیز راضی است و مشکلی ندارد. او خواسته‌هایش را به صورت خصوصی به مدیران پرسپولیس می‌گوید

به گزارش آفتاب نو، گاریدو از روزی که به ایران آمده سعی کرده حواشی تیمش را مدیریت کند و البته خودش هم به این حواشی دامن نزند. او اگر به چیزی اعتراض دارد، در رسانه‌ها عنوان می‌کند از همه چیز راضی است و مشکلی ندارد. او خواسته‌هایش را به صورت خصوصی به مدیران پرسپولیس می‌گوید و سعی می‌کند آرامش را در تیمش ایجاد کند.

هرچند او تقریبا در همه مصاحبه‌هایش از مدیریت پرسپولیس تعریف کرده و می‌گوید تعامل خوبی با تیم مدیریتی دارد؛ ولی اینطور نیست که او مشکلی در تیمش نداشته باشد. سرمربی اسپانیایی پرسپولیس که از ابتدا نقل و انتقالات دنبال جذب یک وینگر راست بود و چندین گزینه هم داشت نهایتا موفق به خرید بازیکن در این پست نشد و حتی رضا درویش در جلسه با او اعلام کرد نمی‌تواند بازیکنی در این پست جذب کند و آخرین سهمیه خارجی را صرف خرید مهاجم کرد .

گاریدو که روز آخر نقل و انتقالات در جلسه با مدیریت باز هم درخواست تقویت در این پست را داده بود در دیدار برابر السد قطر علی علیپور که یک مهاجم نوک است را در پست غیر تخصصی یعنی وینگر راست قرار داد و احمدزاده تنها وینگر راست تیم را روی نیمکت نشاند تا اعتراض خود را به عدم جذب بازیکن در پست نشان دهد و بگوید دستش در این پست خالی است.

او صادقی را به دلیل بی انضباطی خط زد و یاسین سلمانی را هم ۹۰ دقیقه روی نیمکت گذاشت تا علیپور یکی از عجیب ترین تجربه‌های فوتبالی خود را در یک بازی سخت پشت سر بگذارد. خیلی از کارشناسان معتقد بودند حضور علیپور در آن پست توجیه فنی و فوتبالی نداشته است و خود علیپور هم اصلا از این اتفاق راضی نبود. او دوست داشت در پست تخصصی خودش بازی کند ولی این اتفاق رخ نداد. گاریدو به روش جدیدی نیاز خود را به مدیران پرسپولیس اعلام کرد و قطعا در نیم فصل به دنبال جذب یک وینگر خواهد رفت. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn