تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 15:02
11 بازدید
کد خبر : 358805

وینیسیوس شایسته کسب توپ طلا است/ از نظر جسمی و ذهنی در بهترین شرایط هستم | اخبار ورزشی

وینیسیوس شایسته کسب توپ طلا است/ از نظر جسمی و ذهنی در بهترین شرایط هستم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لوکا مودریچ، ستاره باتجربه کروات رئال مادرید، در ابتدای فصل گذشته با شرایطی مواجه شد که از آن راضی نبود و حتی شایعاتی در مورد جدایی احتمالی او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مطرح شد. اما به مرور او توانست دوباره جایگاه خود را

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لوکا مودریچ، ستاره باتجربه کروات رئال مادرید، در ابتدای فصل گذشته با شرایطی مواجه شد که از آن راضی نبود و حتی شایعاتی در مورد جدایی احتمالی او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مطرح شد. اما به مرور او توانست دوباره جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم پیدا کند و به نمایش‌های درخشانش ادامه دهد. مودریچ در پایان فصل قراردادش را برای یک فصل دیگر با رئال مادرید تمدید کرد و همچنان به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی این تیم به میدان می‌رود.

مودریچ پس از پیروزی ۵-۲ رئال مقابل بروسیا دورتموند، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «نقش من در رئال مادرید؟ مهم‌ترین چیز باشگاه است. من اینجا هستم تا همیشه کمک کنم. از نظر جسمی و ذهنی احساس خیلی خوبی دارم و می‌دانم که چه چیزی می‌توانم به تیم اضافه کنم. همیشه دوست دارم بازی کنم، اما تصمیم با آنچلوتی است که چگونه از من استفاده کند و تا اینجا بسیار خوشحال بوده‌ام.»

او همچنین درباره وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، گفت: وینیسیوس شایستگی کسب توپ طلا را دارد. او در فصل گذشته و این فصل فوق‌العاده بوده و عملکردش در بازی امشب هم نشان داد که چقدر درخشان است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn