تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 16:47
12 بازدید
کد خبر : 358908

فوت ۱۹ کودک در حوادث رانندگی

فوت ۱۹ کودک در حوادث رانندگی

بازدید:۱۴۸ صد آنلاین | رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان با اشاره به فوت ۱۹ کودک در تصادفات رانندگی، دربارۀ در آغوش گرفتن اطفال هنگام رانندگی، نبستن کمربند ایمنی، نشستن کودکان روی شیشۀ خودرو و عدم استفاده از صندلی مخصوص کودکان هشدار داد.   به گزارش صد آنلاین، «سرهنگ علی رضایی در این باره گفت: «به‌رغم همۀ

فوت ۱۹ کودک در حوادث رانندگی

بازدید:۱۴۸

صد آنلاین | رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان با اشاره به فوت ۱۹ کودک در تصادفات رانندگی، دربارۀ در آغوش گرفتن اطفال هنگام رانندگی، نبستن کمربند ایمنی، نشستن کودکان روی شیشۀ خودرو و عدم استفاده از صندلی مخصوص کودکان هشدار داد.

 

به گزارش صد آنلاین، «سرهنگ علی رضایی در این باره گفت: «به‌رغم همۀ هشدارها و تذکرات، باز هم برخی رانندگان حین رانندگی کودکان خود را در آغوش گرفته و یا آنان را در مجاورت شیشه جلوی خودرو و طرفین رها می‌کنند که قطعا در صورت ترمز ناگهانی، احتمال پرت شدن و آسیب دیدن کودکان وجود دارد».

 

 

 

او از همگان خواست کودکان و فرزندان خردسال را در صندلی عقب مجهز به کمربند ایمنی قرار دهند و والدین و همچنین رانندگان سرویس مدارس هم اجازه ندهند کودکان روی پنجره خودرو بنشینند و دست و سر خود را از ماشین بیرون کنند.»

انصاف

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn