تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 - 19:18
555 بازدید
کد خبر : 179283

خودکشی بلاگر مشهدی | دلیل مرگ طلا دختر بلاگر مشهدی

خودکشی بلاگر مشهدی | دلیل مرگ طلا دختر بلاگر مشهدی

بلاگری شغلی است که چند سالی است میان مردم شکل گرفته است. از آن دسته مشاغل که درآمد بسیار خوبی دارد و افراد زیادی این روزها مایلند با راه اندازی پیج و مدیریت درست ان تعداد مخاطبین و دنبال کنندگانشان را بالا ببرند. اما این شغل تهدید های زیادی نیز دارد و باعث می شود

بلاگری شغلی است که چند سالی است میان مردم شکل گرفته است. از آن دسته مشاغل که درآمد بسیار خوبی دارد و افراد زیادی این روزها مایلند با راه اندازی پیج و مدیریت درست ان تعداد مخاطبین و دنبال کنندگانشان را بالا ببرند. اما این شغل تهدید های زیادی نیز دارد و باعث می شود زندگی همان طور که نمایش داده می شود و به همان سبک نباشد و افراد مجبور باشد همچون هنرمندان جلوی دوربین گاهی نقش بازی کنند و از خود واقعی شان دور شوند. دلیل خودکشی بلاگر مشهدی را در پرشین وی ببینید.

خودکشی بلاگر مشهدی

طلا شجیعی یکی از بلاگرهای فضای مجازی است که مر،گش بازتاب گسترده ای داشته و گمانه زنی هایی نیز درباره مر،گ این زن جوان به همراه داشته است و عده ای خو،، دکشی این زن جوان را به دلایل اختلافات زناشویی می دانند.

مرگ طلا شجیعی

او شامگاه چهارشنبه زمانی که با ماشین پژو ۲۰۷ خود به ساختمان لوکسی در بلوار صارمی مشهد رفته بود متاسفانه خودش را از طبقه هفتم و از روف گاردن(بام سبز)به پایین می اندازد.

فوت بلاگر جوان مشهدی براثر سقوط از ارتفاعفوت بلاگر جوان مشهدی براثر سقوط از ارتفاع

بررسی ها نشان می دهد که این زن براثر سقوط از ارتفاع در حالی جان سپرده که واکاوی های قضایی، موضوع ق،، تل را منتفی کرده است

دلیل فوت طلا شجیعی بلاگر مشهدی

مرگ طلا شجیعیمرگ طلا شجیعی

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn