تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1403 - 6:02
45 بازدید
کد خبر : 221691

ترانزیت خارجی از بنادر هرمزگان به بیش از یک میلیون تن رسید

ترانزیت خارجی از بنادر هرمزگان به بیش از یک میلیون تن رسید

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بنادر هرمزگان، حسین عباس‌نژاد  در تشریح عملکرد ترانزیت بنادر استان در سه‌ماهه امسال افزود: یک میلیون و ۲۹۶ هزار و ۴۲۰ تن از ترانزیت خارجی مربوط به بندر شهید رجایی، ۱۲۶ هزار و ۴۶۱ تن بندرلنگه و ۱۸ هزار و ۵۰۴ تن نیز مربوط به بندر شهید باهنر است. وی

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بنادر هرمزگان، حسین عباس‌نژاد  در تشریح عملکرد ترانزیت بنادر استان در سه‌ماهه امسال افزود: یک میلیون و ۲۹۶ هزار و ۴۲۰ تن از ترانزیت خارجی مربوط به بندر شهید رجایی، ۱۲۶ هزار و ۴۶۱ تن بندرلنگه و ۱۸ هزار و ۵۰۴ تن نیز مربوط به بندر شهید باهنر است.

وی بیان کرد: در بخش داخلی نیز ۴۲۷ هزار و ۸۲۴ تن کالا از طریق بنادر شهید رجایی، شهید باهنر، بندرلنگه و قشم ترانزیت شد که از این میزان ۴۲۶ هزار و ۷۵۲ تُن مربوط به بندر شهید رجایی است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، سهم بندر شهید رجایی از ترانزیت نفتی و غیرنفتی بنادر هرمزگان را نیز یک میلیون و ۷۲۳ هزار و ۱۷۲ تُن اعلام کرد که یک میلیون و ۶۴۹ هزار و ۲۹۲ تُن آن مربوط به ترانزیت غیرنفتی است.

عباس‌نژاد میزان ترانزیت نفتی در بندر شهید رجایی در سه‌ماهه امسال را ۷۳ هزارو ۸۸۰ تُن اعلام کرد و ادامه داد: در بخش ترانزیت غیرنفتی نیز بندرلنگه با ۱۲۷هزار و ۴۰۰ تن و بندر شهید باهنر با ۱۸ هزار و ۵۱۶ تُن در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی اضافه کرد: در ۲ ماهه امسال نیز یک میلیون و ۴۲۲ هزار و ۴۲۸ تن کالای نفتی و غیرنفتی از طریق بنادر هرمزگان ترانزیت شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است.

در سال ۱۴۰۲ نیز هفت میلیون و ۶۸۵ هزار و ۲۱ تن با ۱۳ درصد افزایش در بخش ترانزیت نفتی و غیرنفتی در بنادر استان هرمزگان به ثبت رسید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn