تاریخ انتشار : جمعه 15 تیر 1403 - 12:47
14 بازدید
کد خبر : 230218

نبی: تا ۱۵ شهریور ورزشگاه آزادی آماده نشود باید در کشور دیگری میزبانی کنیم/در بازی با ازبکستان فقط بحث کاپیتانی داشتیم

نبی: تا ۱۵ شهریور ورزشگاه آزادی آماده نشود باید در کشور دیگری میزبانی کنیم/در بازی با ازبکستان فقط بحث کاپیتانی داشتیم

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: تا ۱۵ شهریور اگر استادیوم آزادی آماده نشود باید در کشور دیگری میزبانی کنیم. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی محمد نبی در حاشیه برگزاری مراسم انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد:جامعه ورزش نشان داده در تمامی انتخابات مشاکرت وسیعی داشته و این نشان می دهد این

نبی: تا ۱۵ شهریور ورزشگاه آزادی آماده نشود باید در کشور دیگری میزبانی کنیم در بازی با ازبکستان فقط بحث کاپیتانی داشتیم

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: تا ۱۵ شهریور اگر استادیوم آزادی آماده نشود باید در کشور دیگری میزبانی کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی محمد نبی در حاشیه برگزاری مراسم انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد:جامعه ورزش نشان داده در تمامی انتخابات مشاکرت وسیعی داشته و این نشان می دهد این مشارکت مطالباتی هم دارد. امیدوارم نگاه ویژه رئیس جمهور آینده فقط به صنعت نباشد چون ۵۲ فدراسیون ورزشی به دنبال رونق ورزش کرو هستند. امیدوارم سیاست های کیومرث هاشمی ادامه داشته باشد. در همین قطر و جام ملت ها شاهد بودیم استادویم های مختلف و به روز دنیا ساخته شده است که ما هم نیازمند چنین زیر ساخت هایی هستیم.ما نیاز داریم استاندارد سازی در باشگاه هایمان دنبال شود

وی در خصوص باشگاه نساجی مازندران گفت: بله من مکاتباتی را از باشگاه نساجی دیدم که به دلایل استانی این کار را کردند. استان ها باید توجه داشته باشند. وظیفه فدراسیون فوتبال نیست که دنبال مشکلات باشگاه ها باشد. بخش خصوصی به نرخ برگشت از سرمایه خود نگاه می کند ولی مورد بی مهری قرار می گیرد. امیدوارم در دولت آینده حماتی های خوبی صورت بگیرد تا باشگاه های خصوصی و مالکان آنها دلسرد نشوند.

سرپرست تیم ملی در خصوص اینکه به نظر می رسد که باشگاه ها اصلا سقف بودجه را رعایت نمی کنند گفت: این در حوزه سازمان لیگ است نه فدراسیون ولی به نظرم کمی هم رسانه ها این قضیه را بزرگ می کنند. خود باشگاه ها می دانند باید تابع دستور العمل های فدراسیون و بودجه در نظر گرفته شده باشند.

نبی در خصوص اینکه گفته می شود گروه تیم ملی آسان است گفت: مسیر ورزش فوتبال به شکلی جلو می رود که دیگر تیم ضعیفی نمی بینید. تیم هایی مثل پرتغال و انگلستان به سختی رقبای خود را شکست داده اند و در یورو این موضوع کاملا مشخص شده است. ما هم مسیر سختی داریم و به گفته قلعه نویی باید از داشته هایمان استفاده کنیم و در این راه از حمایت دولت استفاده کنیم.

وی در خصوص حواشی بازی با ازبکستان گفت: مساله خاصی نبود فقط بحث کاپیتانی بود.

نبی در خصوص اینکه ایا فصل اینده VAR داریم یا خیر گفت: ما ۱۵ شهریور اولین بازی را در انتخابی جام جهانی داریم و تا دو روز قبل فرصت داشتیم استادیوم را اعلام کنیم که ورزشگاه ازادی را معرفی کردیم. اگر تا آن تاریخ ورزشگاه آماده شود که مشکلی نیست ولی اگر به هر دلیلی آماده نشود باید در کشوری دیگری میزبانی کنیم. الان پیمانکار این ورزشگاه سه شیفت در حال کار کردن است که این ورزشگاه آماده شود.

 

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn