تاریخ انتشار : جمعه 15 تیر 1403 - 15:23
41 بازدید
کد خبر : 230356

انتخابات ذیل چهار راهبرد مقام معظم رهبری در حال اجرا است/ شور و حال خوبی در شعب اخذ رای وجود دارد

انتخابات ذیل چهار راهبرد مقام معظم رهبری در حال اجرا است/ شور و حال خوبی در شعب اخذ رای وجود دارد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو از اصفهان؛ محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با حضور در شعبه اخذ رأی واقع در مجتمع مطبوعاتی اصفهان رأی خود را به صندوق انداخت و گفت: رأی گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأس ساعت ۸ صبح در سراسر ایران اسلامی و استان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو از اصفهان؛ محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با حضور در شعبه اخذ رأی واقع در مجتمع مطبوعاتی اصفهان رأی خود را به صندوق انداخت و گفت: رأی گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأس ساعت ۸ صبح در سراسر ایران اسلامی و استان اصفهان آغاز شد و تاکنون مشکلی گزارش نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان ادامه داد: شعب ثابت و سیار در حال رأی‌گیری از مردم استان هستند و انتخابات ذیل چهار راهبرد اساسی مقام معظم رهبری در حال برگزاری است.

وی ضمن اشاره به حضور خود در شعبه اخذ رأی مستقر در مجتمع مطبوعاتی اصفهان، گفت: از حضور هنرمندان اصفهان در این شعبه بسیار خرسند هستم و شور و حال بسیار خوبی در تمامی شعب از جمله این شعبه اخذ رأی وجود دارد.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: از همه مردم استان درخواست می‌کنیم در ساعات اولیه با حضور در شعب پیش‌بینی شده در سراسر استان، رأی خود را به صندوق بیندازند و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

وی در پایان اضافه کرد: امیدوار هستیم با حضور حماسی مردم شاهد انتخابات باشکوهی باشیم و سرنوشت بسیار خوبی برای مردم رقم بخورد.

اصفهان/ بهمن راعی

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn