تاریخ انتشار : دوشنبه 18 تیر 1403 - 0:47
68 بازدید
کد خبر : 233353

شرط عجیب علی نعمتی برای تمدید و ماندن در پرسپولیس

شرط عجیب علی نعمتی برای تمدید و ماندن در پرسپولیس

دیروز در اواخر ساعات کار اداری باشگاه پرسپولیس، علی نعمتی مدافع ۲۹ ساله فصل پیش این تیم برای انجام مذاکرات وارد باشگاه پرسپولیس شد. به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، مدافع چپ فصل پیش پرسپولیس که به تازگی قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده در تیررس برخی باشگا‌ه‌های بزرگ فوتبال ایران قرار گرفته

دیروز در اواخر ساعات کار اداری باشگاه پرسپولیس، علی نعمتی مدافع ۲۹ ساله فصل پیش این تیم برای انجام مذاکرات وارد باشگاه پرسپولیس شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، مدافع چپ فصل پیش پرسپولیس که به تازگی قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده در تیررس برخی باشگا‌ه‌های بزرگ فوتبال ایران قرار گرفته است و گفته می‌شود سپاهان، تراکتور و گل گهر از مشتریان این مدافع با تجربه پرسپولیس هستند.

علی نعمتی پیش از پیوستن به پرسپولیس برای اخذ رضایت از باشگاه پیشین خود یعنی شهرخودرو مجبور به فروش منزل شخصی خودش شد تا بتواند به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق این تیم اضافه شود. او با هدف درخشش خود در پرسپولیس و دعوت شدن به تیم ملی این تصمیم بزرگ را گرفت اما با وجود مدافعان آماده تیم ملی فوتبال ایران این اتفاق برای علی نعمتی ممکن نشد.

نعمتی که در این چند سال روزهای پرفراز و نشیبی را در پرسپولیس پشت سر گذاشته است حالا پس از گذشت چند فصل، برای ماندن در پرسپولیس چند شرط را دارد تا قراردادش تمدید کند.

گفته می‌شود یکی از شروط اصلی این بازیکن، بازی در پست دفاع وسط است. به گفته همبازیانش در پرسپولیس، او در این پست می‌تواند کیفیت بالاتری از خودش نشان بدهد و حتی به تیم ملی هم دعوت شود. به گفته نعمتی، بازیکنان در تمرین او را بهترین مدافع میانی حال حاضر فوتبال ایران می‌دانند و همین موضوع سبب شده او برای آغاز فصل جدید و تمدید دوباره با پرسپولیس این شرط خاص را در مذاکراتش مطرح کند.

البته که برخی شروط دیگر مانند بحث مالی و رعایت سقف قرارداد هم از دیگر موضوعات مهم بین نعمتی و مدیریت باشگاه است ولی آنچه می‌شود از صحبت‌های نعمتی برداشت کرد، تمایل او به تغییر پست بازی از دفاع چپ به قلب خط دفاعی پرسپولیس است. با این احوال حالا دیگر باید پورعلی‌گنجی و کنعانی‌زادگان را از رقبای اصلی او برای بازی در این پست بدانیم.

در صورت تمدید قرارداد نعمتی با پرسپولیس با توجه به تدوین قوانین جدید در نوع قراردادها از سوی فدراسیون فوتبال، او حداقل باید قراردادی ۲ ساله امضا کند. حالا باید دید با حضور گاریدو سرمربی جدید پرسپولیس آیا او علاقه‌ای به ماندن نعمتی دارد یا خیر. 

در صورت تایید این مربی باید او را دو فصل دیگر با پیراهن پرسپولیس ببینیم.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn