تاریخ انتشار : دوشنبه 18 تیر 1403 - 9:45
26 بازدید
کد خبر : 233740

جواب آخر ستاره هلندی: از اینتر نمی‌روم | اخبار ورزشی

جواب آخر ستاره هلندی: از اینتر نمی‌روم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دی فرای در چند هفته اخیر در اردوی تیم ملی هلند برای شرکت در رقابت‌های جام ملت‎‌های اروپای ۲۰۲۴ حضور داشته است و موفق شد در جریان بازی حساس برابر تیم ملی ترکیه گل حساسی را هم برای لاله‌های نارنجی به ثمر برساند تا ارزشش

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دی فرای در چند هفته اخیر در اردوی تیم ملی هلند برای شرکت در رقابت‌های جام ملت‎‌های اروپای ۲۰۲۴ حضور داشته است و موفق شد در جریان بازی حساس برابر تیم ملی ترکیه گل حساسی را هم برای لاله‌های نارنجی به ثمر برساند تا ارزشش را ثابت کند.

این تیم با این پیروزی راهی دیدار نیمه نهایی شد و حالا باید روبروی تیم ملی انگلیس به میدان برود. این بازیکن در طول فصل گذشته بازیکن ثابت اینتر نبود، اما عملکرد خوبش در ترکیب اصلی تیم ملی هلند باعث شده است که شایعاتی درباره احتمال جدایی‌اش از نراتزوری به گوش برسد.

این ستاره هلندی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا در این باره اظهار داشت: «من یک سال دیگر به علاوه گزینه تمدید برای یک سال بیشتر در قرارداد با اینتر دارم. فصلی که گذشت بسیار فوق‌العاده بود و من در این تیم خوشحال هستم و فصل آینده هم خودم را در این تیم می‌بینم.»

جواب آخر ستاره هلندی: از اینتر نمی‌روم

دی فرای در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۸ به عنوان بازیکن آزاد از لاتزیو جدا شد و به صورت رایگان به اینتر پیوست و از آن زمان تا به حال ۲۳۶ بار با پیراهن این تیم به میدان رفت و ۱۰ گل هم برای این تیم به ثمر رسانده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn