تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 تیر 1403 - 16:05
21 بازدید
کد خبر : 237861
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای این افراد مشمول یارانه بیمه سلامت نمی شوند بسته هستند

این افراد مشمول یارانه بیمه سلامت نمی شوند

این افراد مشمول یارانه بیمه سلامت نمی شوند

به گزارش پارسینه پلاس، جمشید شایانفر افزود: افرادی که در پنج دهک اول قرار دارند، دارای یک بیمه معتبر تا پایان فروردین ۱۴۰۴ هستند و نیاز به مراجعه حضوری و غیر حضوری برای بیمه شدن ندارند. وی با اشاره به نحوه پرداخت هزینه بیمه سلامت برای دهک‌های ۶ تا ۱۰، ادامه داد: مشمولان دهک ۶

به گزارش پارسینه پلاس، جمشید شایانفر افزود: افرادی که در پنج دهک اول قرار دارند، دارای یک بیمه معتبر تا پایان فروردین ۱۴۰۴ هستند و نیاز به مراجعه حضوری و غیر حضوری برای بیمه شدن ندارند.

وی با اشاره به نحوه پرداخت هزینه بیمه سلامت برای دهک‌های ۶ تا ۱۰، ادامه داد: مشمولان دهک ۶ تا ۱۰ بر اساس مصوبه هیأت وزیران باید در پرداخت حق بیمه مشارکت داشته باشند، بنابر این مشمولان دهک ۶ باید ۲۰ درصد حق بیمه را پرداخت کنند که این ۲۰ درصد برای یک سال حدود ۳۸۷ هزار و ۶۰۰ تومان است.

شایانفر گفت: همچنین مشمولان دهک ۷ درآمدی با ۳۰ درصد مشارکت باید حدود ۵۸۱ هزار و ۴۰۰ تومان پرداخت کنند، مشمولان دهک ۸ درآمدی با ۴۰ درصد مشارکت به میزان ۷۷۵ هزار و ۲۰۰ تومان حق بیمه پرداخت می‌کنند؛ همچنین مشمولان دهک ۹ با ۵۰ درصد مشارکت به میزان ۹۶۹ هزار تومان حق بیمه پرداخت کرده و تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

 

 



+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

advanced-floating-content-close-btn