تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 تیر 1403 - 23:24
43 بازدید
کد خبر : 238265

خبر فوری از هزینه مالیات نقل و انتقال خودرو+جزئیات

خبر فوری از هزینه مالیات نقل و انتقال خودرو+جزئیات

به گزارش نبض بازار، در حال حاضر پرداخت هزینه مالیات نقل و انتقال خودروبر عهده خریدار بود اما طبق آخرین اخبار رسیده این هزینه بر عهده فروشنده خواهد بود. بر اساس تصمیم جدید هیئت مدیره صنف فروشندگان اتومبیل تهران از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ پرداخت هزینه مالیات نقل و انتقال خودرو به عهده فروشنده خواهد بود. عل

به گزارش نبض بازار، در حال حاضر پرداخت هزینه مالیات نقل و انتقال خودروبر عهده خریدار بود اما طبق آخرین اخبار رسیده این هزینه بر عهده فروشنده خواهد بود.

بر اساس تصمیم جدید هیئت مدیره صنف فروشندگان اتومبیل تهران از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ پرداخت هزینه مالیات نقل و انتقال خودرو به عهده فروشنده خواهد بود.

عل خسروانی، نائب رئیس اتحادیه صنف فروشندگان خودرو در حساب توئیترش نوشت: با توجه به عدم وجود رویه یکسان و بروز اختلاف و ایجاد نارضایتی بین متعاملین در راستای هماهنگ سازی و وحدت رویه بنا به تصمیم هیئت مدیره صنف فروشندگان اتومبیل تهران از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ پرداخت هزینه مالیات نقل و انتقال به عهده فروشنده می‌باشد و مراجعین به اعضای صنف می‌توانند از پرداخت وجه تحت این عنوان خودداری نمایند و در صورت تخلف مراتب را به اتحادیه گزارش و ایفای حق نمایند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn