تاریخ انتشار : جمعه 22 تیر 1403 - 9:20
84 بازدید
کد خبر : 238615
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تغییرات دیدنی رویا میرعلمی بازیگر مشهور تلویزیونی خارج از صدا و سیما / همسرش را ندیده بودید ! بسته هستند

تغییرات دیدنی رویا میرعلمی بازیگر مشهور تلویزیونی خارج از صدا و سیما / همسرش را ندیده بودید !

تغییرات دیدنی رویا میرعلمی بازیگر مشهور تلویزیونی خارج از صدا و سیما / همسرش را ندیده بودید !

رویا میرعلمی بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون در تاریخ ۱۰ شهریور سال ۱۳۵۷ در قزوین و در یک خانواده ۵ نفره متولد شد. رویا میرعلمی یک خواهر و یک برادر دارد مادرش ملیحه سادات کرباسی بود که در اردیبهشت ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت و نام پدرش سید جمال میرعلمی است. بازیگر نقش زیبا

رویا میرعلمی بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون در تاریخ ۱۰ شهریور سال ۱۳۵۷ در قزوین و در یک خانواده ۵ نفره متولد شد. رویا میرعلمی یک خواهر و یک برادر دارد مادرش ملیحه سادات کرباسی بود که در اردیبهشت ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت و نام پدرش سید جمال میرعلمی است.

بازیگر نقش زیبا در سریال شمعدونی سروش صحت تحصیلات خود را در رشته طراحی صحنه تا مقطع لیسانس در دانشگاه تهران ادامه داد و سپس کار خود را آغاز کرد. بدلیل مخالفت خانواده‌اش با بازیگری تصمیم به تحصیل در این رشته گرفته بود تا کم کم بتواند به آرزوی خود برسد و اینطور هم شد.

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی

ازدواج و همسر رویا میرعلمی

رویا میرعلمی همسر حسین کیانی کارگردان است که در سال ۱۳۷۸ در کار تئاتر خویش خانه با هم آشنا شده و ازدواج کردند.

کارن، پسر رویا میرعلمی

ثمره ازدواج رویا میرعلمی و همسرش حسین کیانی یک پسر به نام کارن است که خانم بازیگر نام کارن را بدلیل علاقه به نوزاندگی کارن همایونفر برای فرزندش انتخاب کرده است.

رویا میرعلمی

مختصر بیوگرافی حسین کیانی همسر رویا میرعلمی

حسین کیانی کارگردان و نمایشنامه نویس ایرانی اصل که در سال ۱۳۵۳ در ملایر استان همدان متولد شد او علاوه بر نویسندگی و کارگردانی به تالیف کتاب هم می پردازد.

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی و همسرش در کودک شو؟

یکی از بازیگرانی که به همراه فرزند خود میهمان برنامه کودک شو با اجرای پژمان بازغی شد خانم رویا میرعلمی بود که همراه پسر و برادرش علیرضا در این برنامه شرکت کردند ولی تصویر منتشر شده از او در کنار برادر و پسرش برخی را به این اشتباه انداخت که مرد جوانی که در عکس کنار آنها ایستاده همسر رویا میرعلمی است در صورتی که ایشان برادر خانم بازیگر بودند.

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

advanced-floating-content-close-btn