تاریخ انتشار : جمعه 22 تیر 1403 - 10:32
34 بازدید
کد خبر : 238678

ماجرای انهدام شبکه ۴ هزار میلیارد تومانی پولشویی و فرارمالیاتی

ماجرای انهدام شبکه ۴ هزار میلیارد تومانی پولشویی و فرارمالیاتی

بازدید:۳۹۱ صد آنلاین | این شبکه با سوء استفاده از ناآگاهی و ضعف مالی افراد با پرداخت مبالغ ماهیانه ۵ میلیون تومان با استفاده از مدارک هویتی آنان اقدام به ثبت شرکت‌های کاغذی و صوری می‌نمودند.   به گزارش صد انلاین ، سردار احمد رضا رادان در حاشیه نشست صمیمانه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی

بازدید:۳۹۱

صد آنلاین | این شبکه با سوء استفاده از ناآگاهی و ضعف مالی افراد با پرداخت مبالغ ماهیانه ۵ میلیون تومان با استفاده از مدارک هویتی آنان اقدام به ثبت شرکت‌های کاغذی و صوری می‌نمودند.

 

به گزارش صد انلاین ، سردار احمد رضا رادان در حاشیه نشست صمیمانه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با پلیس‌های امنیت اقتصادی سراسر کشور در جمع خبرنگاران از کشف و دستگیری اعضای یک شبکه پولشویی و فرار مالیاتی خبر داد و گفت: این شبکه با سوء استفاده از ناآگاهی و ضعف مالی افراد با پرداخت مبالغ ماهیانه ۵ میلیون تومان با استفاده از مدارک هویتی آنان اقدام به ثبت شرکت‌های کاغذی و صوری می‌نمودند.

 

 

 

 

وی در ادامه افزود: این افراد سود جو با استفاداه از مدرک هویتی در اختیار، اقدام به افتتاح حساب بانکی و خرید سیم کارت می‌کردند که در یک مورد سوء استفاده از همین مدارک بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان کلاهبرداری صورت گرفته است.

فرمانده کل انتظامی خاطرنشان کرد: در این پرونده شرکت‌های صوری صادراتی و وارداتی ثبت و با استفاده از شگرد‌های مختلف ارز به خود اختصاص داده و بدین گونه از مدارک سوء استفاده می‌کردند.

سردار رادان در پایان عنوان کرد: در فرآیند این پرونده متاسفانه در مواردی همراهی‌های غیر قانونی صورت گرفته که باعث تسهیل امور این سودجویان شده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn