تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1403 - 12:49
32 بازدید
کد خبر : 240006

فراخوان مسابقه طراحی المان شهری پیاده رو ایمن

فراخوان مسابقه طراحی المان شهری پیاده رو ایمن

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا،علیرضا صادقی بخش معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۶ تهران اظهار کرد: المان شهری علاوه بر تاثیری که در ایجاد جذابیت‌های و هویت بخشی به شهر دارند می‌توانند در نظم بخشی به تردد‌های شهری نیز تاثیرگذار باشند.   معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا،علیرضا صادقی بخش معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۶ تهران اظهار کرد: المان شهری علاوه بر تاثیری که در ایجاد جذابیت‌های و هویت بخشی به شهر دارند می‌توانند در نظم بخشی به تردد‌های شهری نیز تاثیرگذار باشند.  

معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه ادامه داد: تلاش می‌کنیم با نصب المان‌ها متناسب با استاندارد‌های زیباسازی شهری انتظام شهری و وضعیت ایمنی و ترافیکی را با مشارکت مردمی در منطقه ۶ را بهبود بخشیم در همین راستا به منظور بهره مندی از نظرات مردمی مسابقه طراحی المان‌های شهری با تاکید بر ممانعت از ورود موتورسیکلت‌ها به پیاده رو‌ها در دستور کار قرار گرفت، امیدواریم  با مشارکت طراحان و هنرمندان بتوانیم در این حوزه با اقدامات خلاقانه تری ظاهر شویم.

صادقی بخش در تشریح جزئیات افزود: هدف این مسابقه همانطور که گفتیم علاوه بر جلوگیری از ورود موتور سیکلت‌ها به پیاده رو ایجاد سهولت تردد برای عابرین پیاده،  معلولین با ویلچر، کالسکه کودک و … است، که علاقمندان می‌توانند به واسطه درگاه‌های ارتباطی که معرفی می‌شوند طرح‌ها و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارند.  

وی در پایان گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ تیرماه ماه از طریق درگاه پیام رسان بله، واتساپ و تلگرام به شماره تماس ۰۹۱۲۴۸۹۵۰۶۲ با ما به اشتراک بگذارند و از هدایا و جوایز نقدی و غیرنقدی این مسابقه بهره‌مند شوند.

 انتهای پیام/ 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn