تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1403 - 15:14
32 بازدید
کد خبر : 240172

۱۱۳ کیلوگرم تریاک در لرستان کشف شد

۱۱۳ کیلوگرم تریاک در لرستان کشف شد

جامعه ورزشی آفتاب نو:  به گزارش آفتاب نو از لرستان؛ سردار یحیی الهی در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: در تداوم طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان ، اصفهان و قم در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط دو سوداگر

جامعه ورزشی آفتاب نو:

 به گزارش آفتاب نو از لرستان؛ سردار یحیی الهی در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: در تداوم طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان ، اصفهان و قم در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط دو سوداگر مرگ با دو دستگاه خودرو مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

 وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی خودروی مورد نظر در محورهای مواصلاتی اصفهان شناسایی و در بازرسی از آن ۸۸ کیلو گرم تریاک کشف شد.

 این مقام انتظامی استان تصریح کرد: در یک عملیات مشترک دیگر، پلیس لرستان و قم ۲۵ کیلو گرم تریاک در محورهای مواصلاتی قم کشف شد.

 سردار الهی در پایان با اشاره به دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این رابطه و توقیف یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در این رابطه خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

مهدی زکی‌پور/ لرستان 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn