تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1403 - 3:37
20 بازدید
کد خبر : 240941

رالی گردشگری خودروهای تاریخی و کلاسیک برگزار شد

رالی گردشگری خودروهای تاریخی و کلاسیک برگزار شد

کدخبر: ۱۱۸۲۳۳ ۲۴ تیر ۱۴۰۳ ۰۳:۲۰ گردشگری حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری استان آذربایجان شرقی با همکاری انجمن وسایل نقلیه تاریخی استان، رالی تور گردشگری خانوادگی خودروهای تاریخی و کلاسیک را برگزار کرد. این رویداد روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ با حضور ۳۰ دستگاه خودرو از نوع تاریخی و کلاسیک تولید شده توسط شرکت‌های

حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری استان آذربایجان شرقی با همکاری انجمن وسایل نقلیه تاریخی استان، رالی تور گردشگری خانوادگی خودروهای تاریخی و کلاسیک را برگزار کرد.

رالی گردشگری خودروهای تاریخی و کلاسیک برگزار شد


این رویداد روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ با حضور ۳۰ دستگاه خودرو از نوع تاریخی و کلاسیک تولید شده توسط شرکت‌های مختلف خودرو‌سازی و با مشارکت حدود ۹۰ نفر از خانواده‌های استان آذربایجان شرقی در مسیر تبریز – لیقوان برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این رالی تور گردشگری، پیمایش خود را از شهر تبریز آغاز کردند و پس از گذر از مسیرهای زیبا و طبیعت بکر استان آذربایجان شرقی به منطقه ویژه طبیعت گردی و گردشگری دره لیقوان رسیدند.

رگزاری همایش خودروهای کلاسیک در تفرجگاه تفریحی سهند از برنامه‌های جنبی این رویداد بود که با استقبال گرم مردم و علاقه مندان به خودروهای تاریخی و کلاسیک مواجه شد.

معرفی منطقه گردشگری لیقوان و پنیر سنتی این منطقه، شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی به عنوان بخشی از هویت و میراث فرهنگی معاصر کشورمان، توسعه سفرهای مسئولانه و ترویج فرهنگ رانندگی ایمن از مهم‌ترین اهداف برگزاری رالی تور گردشگری خانوادگی خودروهای تاریخی و کلاسیک تبریز- لیقوان بود.

این نوع رالی‌ها به عنوان یک رویداد گردشگری شناخته می‌شوند و هدف از برگزاری آن ترویج فرهنگ صحیح رانندگی ایمن، شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی، تشویق رانندگان به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، توسعه فرهنگ پاکداشت و پاسداشت طبیعت و ایجاد شور و نشاط اجتماعی است.

 

 

 





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn