تاریخ انتشار : دوشنبه 25 تیر 1403 - 0:29
261 بازدید
کد خبر : 242170

هیات مدیره پرسپولیس گزارش آفتاب نو را تایید کرد؛ سهام پرسپولیس به بانک‌ها منتقل نشد!

هیات مدیره پرسپولیس گزارش آفتاب نو را تایید کرد؛ سهام پرسپولیس به بانک‌ها منتقل نشد!

در پی واگذاری سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال، پرسپولیس به کنسرسیوم بانک‌ها و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شده است. با وجود این اقدام مهم که دولت برای حل مشکلات مالی و مدیریتی این دو باشگاه انجام داده است، پرسپولیس اکنون با چالش‌های بزرگی مواجه است. در حال حاضر سازمان خصوصی سازی هنوز مراحل

در پی واگذاری سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال، پرسپولیس به کنسرسیوم بانک‌ها و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شده است. با وجود این اقدام مهم که دولت برای حل مشکلات مالی و مدیریتی این دو باشگاه انجام داده است، پرسپولیس اکنون با چالش‌های بزرگی مواجه است.

در حال حاضر سازمان خصوصی سازی هنوز مراحل انتقال باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم های بانکی را انجام نداده است و این موضوع مشکلاتی را برای سرخپوشان پایتخت ایجاد کرده است.

 پیمان حدادی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با تایید گزارش اخیر آفتاب نو در این خصوص، پیامی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

حدادی نوشت: آیا خصوصی سازی گفته بودید روال طبیعی واگذاری سهام پرسپولیس در حال انجام شدن است آیا روال طبیعی بیش از دو ماه زمان میخواهد؟

چرا این روال طبیعی واگذاری سهام برای بقیه کمتر از یک ماه زمان برد؟ میدانید این بلاتکلیفی سهامدار چه ضربه ای به پرهوادارترین باشگاه کشور میزند؟ تا چه زمانی باید صبر کرد تا سهام پرسپولیس به بانکها منتقل شود تا بتوان از ظرفیت بانکها استفاده کرد؟

هیات مدیره پرسپولیس گزارش آفتاب نو را تایید کرد؛ سهام پرسپولیس به بانک‌ها منتقل نشد!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn