تاریخ انتشار : دوشنبه 25 تیر 1403 - 12:44
54 بازدید
کد خبر : 242761

پرسپولیس در دوراهی هلند و ترکیه!

پرسپولیس در دوراهی هلند و ترکیه!

به گزارش آفتاب نو، از مدتها قبل برگزاری اردوی پرسپولیس در شهر آمستردام هلند نهایی شد و حسین بادامکی نیز با حضور در محل و بررسی شرایط محل اردو را نهایی کرد. هفته قبل بود که شورای برون مرزی نیز با سفر سرخ پوشان به هلند برای برگزاری اردو موافقت کرد تا همه چیز برای

به گزارش آفتاب نو، از مدتها قبل برگزاری اردوی پرسپولیس در شهر آمستردام هلند نهایی شد و حسین بادامکی نیز با حضور در محل و بررسی شرایط محل اردو را نهایی کرد. هفته قبل بود که شورای برون مرزی نیز با سفر سرخ پوشان به هلند برای برگزاری اردو موافقت کرد تا همه چیز برای سفر سرخ پوشان به آمستردام جهت اردویی ۱۰ روزه مهیا باشد.

در این میان از ۴۸ ساعت گذشته زمزمه هایی در مورد تغییر محل اردو منتشر شده و گویا برخی به دنبال آن هستند تا برگزاری اردو در کشور ترکیه را به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد دهند. هرچند هنوز دلیل این موضوع مشخص نشده اما باعث شده تا حتی برخی کانال های مجازی نیز به بک باره از لغو احتمالی اردو در کشور هلند خبر داده اند.

در آخرین تماسی که با باشگاه پرسپولیس داشتیم خبردار شدیم تا این لحظه برگزاری اردو در کشور هلند قطعی است و هیچ برنامه ای برای برگزاری اردو در کشور ترکیه وجود ندارد. حال باید منتظر بود و دید در ادامه راه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn