تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 تیر 1403 - 16:46
24 بازدید
کد خبر : 246351

تردد بیش از ۱۶ هزار نفر از مرز مهران

تردد بیش از ۱۶ هزار نفر از مرز مهران

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین؛علی عباس شفیعی امروز _پنجشنبه بیست و هشتم تیر_ در گفتگویی خبری اظهار کرد: صبح امروز باتوجه به آغاز موج برگشت زائران در مرز زرباطیه برای ورود به مرز مهران برای ساعتی با ازدحام جمعیت و کندی تردد مواجه بودیم که با رایزنی‌های انجام گرفته با فرماندار بدره عراق، تعداد

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین؛علی عباس شفیعی امروز _پنجشنبه بیست و هشتم تیر_ در گفتگویی خبری اظهار کرد: صبح امروز باتوجه به آغاز موج برگشت زائران در مرز زرباطیه برای ورود به مرز مهران برای ساعتی با ازدحام جمعیت و کندی تردد مواجه بودیم که با رایزنی‌های انجام گرفته با فرماندار بدره عراق، تعداد گیت‌های مرز زرباطیه برای ورود زائران به داخل کشور افزایش یافت.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ هزار و ۱۰۰ نفر از مرز مهران تردد کرده‌اند و از بامداد امروز تا ساعت ۱۱ صبح ورود ۱۵ هزار نفر به کشور در گیت‌های مرز مهران به ثبت رسیده است.

فرماندار مهران تصریح کرد: هم اکنون تردد زائران در این مرز‌ها روان بوده و زوار تاسوعا و عاشورای حسینی بدون مشکل خاصی در حال بازگشت به کشور هستند.

شفیعی ادامه داد: علاوه بر زائران ایرانی کاروان‌های حامل زائران اتباع افغانستان و پاکستان نیز برای بازگشت به کشور‌های خود یا ورود به خاک عراق از مرز مهران تردد می‌کنند.

وی تاکید کرد: باتوجه به گرمای هوا، برای برگشت زوار تمهیدات لازم از جمله آب خنک و غذای گرم تدارک دیده شده است.

فرماندار مهران افزود: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر و فوریت‌های پزشکی نیز در پایانه مرزی مهران مستقر هستند تا در صورت بروز گرمازدگی به زائران خدمات مورد نیاز ارائه شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn