تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 تیر 1403 - 18:07
24 بازدید
کد خبر : 246443

ساکنان کدام شهرهای آمریکا بیشترین اجاره مسکن را می پردازند؟ + نمودار

ساکنان کدام شهرهای آمریکا بیشترین اجاره مسکن را می پردازند؟ + نمودار

قیمت اجاره در چند شهر آمریکا در سال های اخیر افزایش یافته است. عواملی مانند تورم، مسکن محدود، نیروی کار در حال تغییر و موانع مالکیت خانه، همگی در افزایش هزینه‌های اجاره نقش داشته‌اند. این نمودار ۱۰ شهر برتر آمریکا را با بالاترین هزینه اجاره تا ماه مه ۲۰۲۴، نشان می دهد. قیمت ها برای

قیمت اجاره در چند شهر آمریکا در سال های اخیر افزایش یافته است. عواملی مانند تورم، مسکن محدود، نیروی کار در حال تغییر و موانع مالکیت خانه، همگی در افزایش هزینه‌های اجاره نقش داشته‌اند. این نمودار ۱۰ شهر برتر آمریکا را با بالاترین هزینه اجاره تا ماه مه ۲۰۲۴، نشان می دهد. قیمت ها برای واحدهای ۱ خوابه می باشد.

قیمت نیویورک: ۴,۲۰۰ دلار برای واحد یک خوابه

نیویورک با میانگین هزینه ماهانه ۴,۲۰۰ دلار برای یک آپارتمان یک خوابه در صدر فهرست قرار دارد. نه تنها گران است، بلکه به دلیل تقاضای زیاد، زندگی در این شهر می تواند رقابتی باشد.

در حالی که نیمی از تمام مستاجران در ایالات متحده بیش از ۳۰٪ از درآمد خود را صرف اجاره می کنند، ساکنان نیویورک بیش از ۴۰٪ از درآمد خود را به اجاره یک مکان اختصاص می دهند.

در سراسر رودخانه هادسون، جرسی سیتی با سوئیت های یک خوابه با قیمت ۳,۳۳۰ دلار در رتبه دوم قرار دارد.

در ساحل غربی، سانفرانسیسکو با ۲,۹۵۰ دلار برای یک واحد یک خوابه پیشتاز است.

بر اساس مطالعه‌ای که توسط دانشگاه هاروارد انجام شده، همه‌گیری کرونا باعث تشدید بحران قیمت مسکن در ایالات متحده شده است. در حالی که بازار گران‌قیمت شاید برای اجاره‌کنندگان با درآمد متوسط ​​و بالاتر مشکلی ایجاد نکند، خانوارهای کم‌درآمد به دلیل هزینه‌های ساخت و ساز بالا و پویایی بازار، همچنان با مشکل مواجه خواهند شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn