تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 تیر 1403 - 20:45
117 بازدید
کد خبر : 246589

بعید است بیرانوند باز هم رنگ آرامش را ببیند

بعید است بیرانوند باز هم رنگ آرامش را ببیند

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : خبرورزشی: مرتضی کرمانی مقدم فوتبالیست سال‌های گذشته تیم پرسپولیس در گفت‌وگویی که با خبر ورزشی انجام داد، درباره تصمیمات اخیری که علیرضا بیرانوند درباره فوتبالش گرفته اظهار تاسف کرد و گفت: با رفتاری که این بازیکن در قبال پرسپولیس و هوادارانش انجام داد چیزی غیر از این نمی‌توانست برایش

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

خبرورزشی: مرتضی کرمانی مقدم فوتبالیست سال‌های گذشته تیم پرسپولیس در گفت‌وگویی که با خبر ورزشی انجام داد، درباره تصمیمات اخیری که علیرضا بیرانوند درباره فوتبالش گرفته اظهار تاسف کرد و گفت: با رفتاری که این بازیکن در قبال پرسپولیس و هوادارانش انجام داد چیزی غیر از این نمی‌توانست برایش رقم بخورد. متاسفانه بیرانوند به شرایط خوبی که در پرسپولیس داشت پشت کرد و لگد زد و حالا هم با توجه به شرایطی که در تراکتور و شکایت پرسپولیس برایش رقم خورده قطعاً دیگر آن وضعیت آرام و مطلوب را تجربه نخواهد کرد. متاسفانه مشاوران این قبیل بازیکنان بیش از هر چیز به فکر خیر و صلاح خودشان هستند وگرنه چنین فوتبالیست‌هایی را با این سطح از محبوبیت و آمادگی فنی اینگونه به دردسر نمی‌انداختند».

بعید است بیرانوند باز هم رنگ آرامش را ببیند

کرمانی مقدم درباره وضعیت یارگیری پرسپولیس با گاریدو نیز گفت: امیدوارم با حضور سرمربی اسپانیایی در پرسپولیس شاهد یک فوتبال زیبا و پرتحرک باشیم هرچند که متاسفانه شاهدیم تعدادی از بازیکنان تیم از ما جدا شدند ولی هنوز نتوانسته‌ایم به طور کامل بازیکن بگیریم و جای خالی بعضی از آنها هنوز پر نشده است. امیدوارم در روزهای آینده باز هم پرسپولیس یارگیری خوبی داشته باشد تا بتوانیم در فصل آینده پرقدرت ظاهر شویم.

 

 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn