تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1403 - 18:30
19 بازدید
کد خبر : 251294
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای طرز تهیه فراپه قهوه، نوشیدنی خنک و اصیل یونانی بسته هستند

طرز تهیه فراپه قهوه، نوشیدنی خنک و اصیل یونانی

طرز تهیه فراپه قهوه، نوشیدنی خنک و اصیل یونانی

به گزارش پارسینه پلاس، فراپه یونانی یا کافه فراپه نوشیدنی ای است که در کشور یونان و قبرس بسیار محبوب است. این نوشیدنی در سال ۱۹۵۷ توسط دیمیتریس واکوندیوس، نماینده کمپانی نستله در شهر تسالونیکی یونان، اختراع شد. از آن زمان به بعد، فراپه یونانی یا کافه فراپه به یکی از نوشیدنی های محبوب و

به گزارش پارسینه پلاس، فراپه یونانی یا کافه فراپه نوشیدنی ای است که در کشور یونان و قبرس بسیار محبوب است. این نوشیدنی در سال ۱۹۵۷ توسط دیمیتریس واکوندیوس، نماینده کمپانی نستله در شهر تسالونیکی یونان، اختراع شد. از آن زمان به بعد، فراپه یونانی یا کافه فراپه به یکی از نوشیدنی های محبوب و شناخته شده در یونان و قبرس تبدیل شده است. این نوشیدنی معمولا در کافه ها، رستوران ها و حتی خانه ها سرو می شود و توسط مردم به عنوان یک راه برای خنک کردن خود در تابستان مورد استفاده قرار می گیرد.

مواد لازم
قهوه فوری ۴ ق غذا خوری
شکر ۲ ق غذا خوری
آب جوش ۴ ق غذا خوری
شیر پر چرب ۱ لیوان
یخ به مقدار دلخواه

مرحله اول: مخلوط کردن مواد

ابتدا باید قهوه فوری را به همراه شکر و آب جوش داخل یک لیوان بیزید و با کمک همزن دستی کوچک یا همزن مخصوص قهوه هم بزنید تا حسابی کرم رنگ و حجیم شود، می توانید از قاشق برای هم زدن نیز استفاده کنید تا مواد خامه ای شکل شود.

مرحله دوم: تهیه شیر فوم دار

شیر را داخل فرنچ پرس ریخته و بزنید تا فوم دار و حجیم شود و یا می توانید از نازل بخار اسپرسو خود استفاده کنید و شیر فوم دار تهیه کنید.

مرحله سوم: تهیه فراپه قهوه

در ادامه باید ابتدا با کمک سس شکلاتی داخل لیوان را تزیین کنید و شیر فوم دار شده را بریزید و بعد قهوه خامه ای را اضافه کنید و در انتها یخ اضافه کنید و به دلخواه برای تزیین از خامه فرم گرفته استفاده کنید و یا به صورت ساده سرو کنید.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

advanced-floating-content-close-btn