تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1403 - 22:15
16 بازدید
کد خبر : 251539
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای طرز تهیه یخ در بهشت طالبی خانگی بسته هستند

طرز تهیه یخ در بهشت طالبی خانگی

طرز تهیه یخ در بهشت طالبی خانگی

به گزارش پارسینه پلاس، یخ در بهشت طالبی یکی از نوشیدنی های بسیار خوشمزه و راحت در تابستان می باشد که برای رفع عطش و پذیرایی گزینه بسیار خوبی می باشد. یخ در بهشت طالبی طرز تهیه آسانی دارد و شما می توانید بدون دستگاه این نوشیدنی خنک و خوشمزه تابستانی را در خانه تهیه

به گزارش پارسینه پلاس، یخ در بهشت طالبی یکی از نوشیدنی های بسیار خوشمزه و راحت در تابستان می باشد که برای رفع عطش و پذیرایی گزینه بسیار خوبی می باشد. یخ در بهشت طالبی طرز تهیه آسانی دارد و شما می توانید بدون دستگاه این نوشیدنی خنک و خوشمزه تابستانی را در خانه تهیه کنید. در تابستان به دلیل بالا رفتن دمای هوا نوشیدنی های خنک و یخ دار بسیار محبوب می شوند زیرا به پایین آمدن دمای بدن کمک می کند و انرژی به بدن می دهد و باعث می شود شما دچار گرمازدگی نشوید. بهتر است در تابستان این نوشیدنی ها خوشمزه را به راحتی خودتان در منزل برای کودکان و خانواده تهیه کنید تا هم سالم تر و مقرون به صرفه باشد.

مواد لازم 

  • طالبی ۱ عدد
  • شکر ۲ ق غذا خوری
  • گلاب ۲ ق غذا خوری

  • مرحله اول: آماده سازی طالبی
  • ابتدا طالبی یا ملون را پوست بگیرید و خرد کنید. سپس داخل یک ظرف در بسته به مدت ۱ ساعت در فریزر قرار دهید تا نیمه یخی شود. می توانید در این نوشیدنی از خاکشیر یا تخم شربتی نیز استفاده کنید، بدین صورت که تخم شربتی را با آب ولرم بگذارید تا پف کند و خاکشیر را خوب بشورید.

    مرحله دوم: میکس کردن طالبی

    بعد از ۱ ساعت طالبی را از فریزر خارج کنید و داخل مخلوط کن یا میکسر و یا با کمک گوشتکوب برقی میکس کنید و شکر و گلاب را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود و بعد از یک صافی رد کنید تا کاملا مایه یکدست و رقیقی بدست بیاید.

    مرحله سوم: تهیه یخ در بهشت طالبی با خاکشیر

    در ادامه مایه بدست آمده را داخل یک ظرف فلزی بریزید و برای ۲ ساعت در فریزر قرار دهید تا حالت یخی پیدا کند و بعد از ۲ ساعت از فریزر خارج کنید و به آن خاکشیر و تخم شربتی اضافه کنید و با چنگال خوب هم بزنید تا از حالت یخ زده خارج شود و داخل لیوان سرو بریزید.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

advanced-floating-content-close-btn