تاریخ انتشار : جمعه 5 مرداد 1403 - 12:18
33 بازدید
کد خبر : 254320

پزشکیان: زیاد از من تعریف نکنید | باید به آنچه وعده دادم صادقانه عمل کنم | ویدئو

پزشکیان: زیاد از من تعریف نکنید | باید به آنچه وعده دادم صادقانه عمل کنم | ویدئو

به گزارش آفتاب نو، مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب مردم در ادامه افزود: رسول خداوند گفت: خدا رحمت کند کسانی که جهاد اصغر را انجام دادند و اکنون جهاد اکبر در پیش داریم، گفتند یا رسول الله جهاد اکبر چیست؟ کشته دادیم، زخمی و مجروح شدیم، برادر و پدر و عمو از دست دادیم. رسول

به گزارش آفتاب نو، مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب مردم در ادامه افزود: رسول خداوند گفت: خدا رحمت کند کسانی که جهاد اصغر را انجام دادند و اکنون جهاد اکبر در پیش داریم، گفتند یا رسول الله جهاد اکبر چیست؟ کشته دادیم، زخمی و مجروح شدیم، برادر و پدر و عمو از دست دادیم. رسول الله فرمود: جهاد اکبر مبارزه با منیت و نفس ماست.

وی ادامه داد: این ما هستیم که مشکل ایجاد می‌کنیم، همه دعواهایی که بین آقایون هست و ممکن است بین ما به وجود بیاید برای این است که ممکن است من خودم را برتر از شما بدانم.

پزشکیان اظهار کرد: من نماینده شما شدم، باید به آنچه گفتم صادقانه عمل کنم. لطفا زیاد از من تعریف نکنید، به پیر و پیغمبر من هم مثل شما هستم، فرصتی پیش آمده و شما به ما اعتماد کردید و من اکنون اینجا ایستاده‌ام. تلاش نکنید بیش از آنچه هستم، مرا بزرگ کنید. همه ما باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که نخبگان ما اعم از خانم و آقا، شیعه و سنی، کرد، بلوچ، عرب، عجم، باید کاری کنیم که حق به حقدار بدهیم.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn