تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1403 - 2:15
62 بازدید
کد خبر : 257282

وضعیت عجیب منتظر محمد در استقلال

وضعیت عجیب منتظر محمد در استقلال

۱۲ مرداد ماه سال ۱۴۰۲، هافبک عراقی و ۲۳ ساله این روزهای تیم امید عراق، با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست اما به دلیل پر بودن لیست این تیم و همچنین عدم تمایل جواد نکونام به عضویت او در استقلال، به صورت قرضی به مس رفسنجان پیوست و حالا پس از گذشت یک فصل،

۱۲ مرداد ماه سال ۱۴۰۲، هافبک عراقی و ۲۳ ساله این روزهای تیم امید عراق، با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست اما به دلیل پر بودن لیست این تیم و همچنین عدم تمایل جواد نکونام به عضویت او در استقلال، به صورت قرضی به مس رفسنجان پیوست و حالا پس از گذشت یک فصل، با اتمام قرارداد قرضی‌اش دوباره به استقلال بازگشته است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال، شرایط امسال او اما با پارسال متفاوت است. منتظر محمد، پارسال مورد علاقه مدیریت باشگاه بود و سرمربی تیم او را نمی‌خواست اما امسال سرمربی تیم او را می‌خواهد و با توجه به جذب زیلیکیچ، عملا لیست استقلال جایی برای منتظر محمد نخواهد داشت.  

او در فصل گذشته در طی ۱۴۵۴ دقیقه بازی در مجموع ۲۸ مسابقه برای مس رفسنجان، موفق شد ۵ گل بزند و ۱ پاس گل بدهد. محمد همچنین در ۸ بازی برای تیم ملی زیر ۲۳ ساله‌های عراق موفق به ثبت ۲ گل و ۳ پاس گل شد تا در کل فصل گذشته، در هر ۱۸۱ دقیقه، یک تاثیر مستقیم روی گل‌های تیمش داشته باشد.  

پست منتظر در مس رفسنجان تقریبا مانند پستی است که آرش رضاوند در استقلال بازی می‌کند. رضاوند در فصل گذشته در ۳۰ مسابقه و ۲۶۳۰ دقیقه حضور در مستطیل سبز، موفق شد تنها ۱ گل بزند و ۲ پاس گل بدهد و بر اساس میانگین هر ۸۷۶ دقیقه، تاثیر مستقیم روی یکی از گل‌های تیمش داشته باشد. میانگینی که در مقایسه با منتظر محمد، اختلاف فاحشی دارد و کیفیت هر دو بازیکن را به وضوح نشان می‌دهد.  

در نهایت اما، قرارداد آرش رضاوند با استقلال به مدت یک فصل دیگر تمدید شد اما تکلیف منتظر محمد هنوز مشخص نیست و باید صبر کرد تا او از مسابقات المپیک بازگردد تا خبر قطعی در مورد همکاری یا عدم همکاری او با استقلال، توسط رسانه‌ها مخابره شود. البته که بر اساس شایعات مطرح شده او به احتمال بسیار زیاد از استقلال جدا خواهد شد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn