تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 20:22
43 بازدید
کد خبر : 260498

واکنش مهاجم تیم ملی به پیشنهاد استقلال

واکنش مهاجم تیم ملی به پیشنهاد استقلال

به گزارش “ورزش سه”، محمدرضا آزادی که فصل موفقی در نساجی مازندران پشت سر گذاشت و در لیگ برتر ۸ گل به ثمر رساند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز ۴ گل در ۶ مسابقه زد، با باشگاه العروبه امارات به توافق نهایی دست یافته و قراردادش را با این تیم امضا کرده است. در

به گزارش “ورزش سه”، محمدرضا آزادی که فصل موفقی در نساجی مازندران پشت سر گذاشت و در لیگ برتر ۸ گل به ثمر رساند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز ۴ گل در ۶ مسابقه زد، با باشگاه العروبه امارات به توافق نهایی دست یافته و قراردادش را با این تیم امضا کرده است.

در شرایطی که طی روزهای اخیر مجددا بحث حضور و پیشنهاد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به محمدرضا آزادی همانند اوایل نقل و انتقالات تابستانی مطرح شد، اما این بازیکن چنین موضوعی را رد می‌کند.

استقلال و پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب محمدرضا آزادی بودند، اما این بازیکن تصمیم گرفت برای دومین بار در دوران فوتبال خود لژیونر شود و سر از العروبه امارات در بیاورد.

این مهاجم ملی پوش ایران پس از تجربه حضور در تراکتور، استقلال، پانتولیکوس، آلومینیوم اراک و نساجی مازندران تصمیم گرفته تا دوره جدیدی را در لیگ برتر فوتبال امارات تجربه کند و پیشرفت بیشتری داشته باشد.

این مهاجم ملی پوش در پیامی اینستاگرامی نوشته است: «هیچ پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه استقلال برای من ارسال نشده و لطفاً به خبرهای دروغ و حاشیه‌ای توجه نکنید.»

2061296

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn