تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1403 - 20:12
152 بازدید
کد خبر : 263859

بازیکن جنجالی نقل و انتقالات تست پزشکی داد!

بازیکن جنجالی نقل و انتقالات تست پزشکی داد!

به گزارش “ورزش سه”، کوین بولی بدون تردید یکی از جنجالی‌ترین بازیکنانی است که در نقل و انتقالات تابستانی به فوتبال ایران آمده است. این بازیکن فرانسوی – ساحل عاجی که ابتدا با پیشنهاد استقلال خوزستان مواجه شد و پیشنهاد این باشگاه را به صورت ضمنی پذیرفته بود، ناگهان سر از خیبر خرم‌آباد در آورد

به گزارش “ورزش سه”، کوین بولی بدون تردید یکی از جنجالی‌ترین بازیکنانی است که در نقل و انتقالات تابستانی به فوتبال ایران آمده است. این بازیکن فرانسوی – ساحل عاجی که ابتدا با پیشنهاد استقلال خوزستان مواجه شد و پیشنهاد این باشگاه را به صورت ضمنی پذیرفته بود، ناگهان سر از خیبر خرم‌آباد در آورد و با این تیم تازه‌وارد لیگ برتر قرارداد بست.

در این خصوص مسئولان استقلال خوزستان مدعی هستند بولی بازیکن تحت قرارداد آنها است و به همین خاطر از او و باشگاه خیبر شکایت کردند. از سوی دیگر مدیران خیبر هم معتقدند که استقلالی‌ها در عقد قرارداد با بولی اشتباه کرده‌اند و جذب این بازیکن ساحل عاجی قانونی بوده است.

کوین بولی حالا در اردوی خیبر در تهران شرکت کرده و امروز هم همراه سایر اعضای تیم خرم‌آبادی در تست های پزشکی ایفمارک شرکت کرد. این بازیکن ساحل عاجی به زودی پیراهن خیبر را در لیگ برتر هم برتن می‌کند و  باید دید نتیجه دعوای حقوقی دو باشگاه خیبر و استقلال خوزستان در این خصوص چه خواهد شد.

2062639

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn