تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مرداد 1403 - 7:14
35 بازدید
کد خبر : 265675

انتظار انتخاب درخشان در حوزه سلامت

انتظار انتخاب درخشان در حوزه سلامت

به گزارش جام جم آنلاین، سید محمد پاک‌مهر با اشاره به اینکه وزیر بهداشت پیشنهادی از سوی آقای پزشکیان باید ویژگی‌های لازم را داشته باشد، افزود: گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت و درمان باید از توانمندی، شایستگی، کارآمدی، تجربه لازم و صلاحیت برخوردار باشد تا بتوان مشکلات حوزه بهداشت و درمان را برطرف کرد. وی یادآور

به گزارش جام جم آنلاین، سید محمد پاک‌مهر با اشاره به اینکه وزیر بهداشت پیشنهادی از سوی آقای پزشکیان باید ویژگی‌های لازم را داشته باشد، افزود: گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت و درمان باید از توانمندی، شایستگی، کارآمدی، تجربه لازم و صلاحیت برخوردار باشد تا بتوان مشکلات حوزه بهداشت و درمان را برطرف کرد.

وی یادآور شد: آقای مسعود پزشکیان سابقه فعالیت پنج دوره در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس را دارد، علاوه بر این ایشان به عنوان وزیر بهداشت و درمان نیز مشغول به کار بوده است. به همین دلیل کاملا با مشکلات و دغدغه‌های حوزه نظام سلامت آشنایی دارد.

 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه ایشان از اشراف کامل در حوزه بهداشت و درمان برخوردار است، انتظار داریم انتخاب شایسته و بجایی داشته باشد در کمیسیون بهداشت و درمان انتظار می‌رود که ایشان انتخاب درخشانی داشته باشد.

وی ادامه داد: آقای پزشکیان هنگام بررسی برنامه هفتم توسعه نماینده کمیسیون بهداشت و درمان بوده است و تمامی مصوبات حوزه سلامت به کمک ایشان و همکاران در نظر گرفته شده است.

پاک‌مهر درباره چالش‌های حوزه سلامت نیز یادآور شد: انتخاب گزینه درست در حوزه بهداشت و درمان می‌تواند مشکلات این حوزه را برطرف کند، برای نمونه می‌توان امیدوار بود، تحقق عدالت در حوزه نظام سلامت به خوبی رقم بخورد.

 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مهمترین ضعف‌های ما در بحث تحقق عدالت اجتماعی در سطح کشور است، زیرا نتوانسته ایم در این حوزه به خوبی عمل کنیم.

پاک مهر عنوان کرد: برای نمونه برخی مراکز استان‌ها از متخصصان و مراکز درمانی مناسبی مانند مراکز درمان ناباروری برخوردار هستند. اما در برخی استان‌ها شهروندان به این خدمات دسترسی ندارند. 

 وی تاکید کرد: در حوزه تامین دارو و تجهیزات پزشکی و نظام ارجاع نیز به خوبی عمل نکرده‌ایم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn