تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مرداد 1403 - 17:43
58 بازدید
کد خبر : 266252

قرارداد جایگزین بیرانوند به ۲ میلیون دلار می‌رسد؟

قرارداد جایگزین بیرانوند به ۲ میلیون دلار می‌رسد؟

فرهیختگان: باشگاه پرسپولیس بعد از اینکه مجبور شد مبلغی در حدود ۱۸۰ هزار دلار برای دریافت رضایتنامه الکسیس گندوز به باشگاه شباب الجزایر پرداخت کند در یک اقدام عجیب قرارداد سه‌ساله با این دروازه‌بان امضا کرد. این در حالی است که او هنوز مشخص نیست که بتواند خودش را با فوتبال ایران سازگاری داده و

قرارداد جایگزین بیرانوند به 2 میلیون دلار می‌رسد؟

فرهیختگان: باشگاه پرسپولیس بعد از اینکه مجبور شد مبلغی در حدود ۱۸۰ هزار دلار برای دریافت رضایتنامه الکسیس گندوز به باشگاه شباب الجزایر پرداخت کند در یک اقدام عجیب قرارداد سه‌ساله با این دروازه‌بان امضا کرد. این در حالی است که او هنوز مشخص نیست که بتواند خودش را با فوتبال ایران سازگاری داده و جانشین مطمئنی برای علیرضا بیرانوند باشد.

اما طبق شنیده‌های ما مبلغ قرارداد گندوز با پرسپولیس ۴۵۰ هزار دلار در سال اول است که هر سال ۲۰ درصد به مبلغ آن اضافه خواهد شد. این قرارداد تقریبا ۲۰ درصد هم آپشن دارد که اگر لحاظ شود درمجموع می‌توان گفت که مبلغ قرارداد دروازه‌بان نیجریه‌ای پرسپولیس در طول سه سال به دو میلیون دلار هم ممکن است برسد. در چنین شرایطی باشگاه پرسپولیس خیلی باید امیدوار باشد که گندوز عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد، در غیر این صورت با هر اتفاقی محکوم به پرداخت دستمزد سنگین او خواهد بود. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn