تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1403 - 17:49
28 بازدید
کد خبر : 270230

اگر محمد بنا نبود داور را تکه‌تکه می‌کردم!/ باید در این المپیک بازنده می‌شدم!

اگر محمد بنا نبود داور را تکه‌تکه می‌کردم!/ باید در این المپیک بازنده می‌شدم!

اگرچه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در المپیک ۲۰۱۲ لندن با کسب سه مدال طلا یک شاهکار خلق کرد اما هنوز هم گروهی از کارشناسان معتقدند حق سعید عبدولی در آن مسابقات خورده شد و اگر داوران درست قضاوت می‌کردند، سعید هم در آن پیکارها به مدال می‌رسید. عبدولی ۱۹ مرداد سال ۹۱ و یک

اگرچه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در المپیک ۲۰۱۲ لندن با کسب سه مدال طلا یک شاهکار خلق کرد اما هنوز هم گروهی از کارشناسان معتقدند حق سعید عبدولی در آن مسابقات خورده شد و اگر داوران درست قضاوت می‌کردند، سعید هم در آن پیکارها به مدال می‌رسید.

عبدولی ۱۹ مرداد سال ۹۱ و یک روز پس از ماجراهای بسیار تلخی که در لندن برایش رخ داد پیرامون برخورد داوران با او به آفتاب نو گفت: قسمت من بود که با ناداوری از این مسابقات حذف شوم. دیگر کاری هم نمی‌توانم بکنم چون همه چیز تمام شده است. داور تمام آرزوهایم را بر باد داد. می خواستم همان‌جا وسط تشک یقه او را بگیرم. باور کنید اگر محمد بنا نبود داور را همان‌جا تکه‌تکه‌اش می‌کردم ولی به احترام کادر فنی ایران با او دست دادم. یک عمر برای رسیدن به مدال زحمت کشیدم و اگر داور این کار را با من نمی‌کرد، می‌توانستم صاحب مدال المپیک شوم.

مصاحبه عبدولی

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn