تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1403 - 22:04
53 بازدید
کد خبر : 270460

معرفی خودرو مکسوس استار H با مشخصات فنی

معرفی خودرو مکسوس استار H با مشخصات فنی

بازدید:۱۹۰ صد آنلاین | شرکت شتابران خودرو بعد از رونمایی از تانک ۳۰۰، از قوی ترین پیکاپ بازار کشور با نام مکسوس استار H رونمایی کرده است. به گزارش صد آنلاین، بازار پیکاپ های دو دیفرانسیل چند سالی می شود که رونق خوبی پیدا کرده و توانسته علاقه مندان بسیاری به خود جذب کند. همین

معرفی خودرو مکسوس استار H با مشخصات فنی | قوی ترین پیکاپ راهی بازار شد

بازدید:۱۹۰

صد آنلاین | شرکت شتابران خودرو بعد از رونمایی از تانک ۳۰۰، از قوی ترین پیکاپ بازار کشور با نام مکسوس استار H رونمایی کرده است.

به گزارش صد آنلاین، بازار پیکاپ های دو دیفرانسیل چند سالی می شود که رونق خوبی پیدا کرده و توانسته علاقه مندان بسیاری به خود جذب کند. همین عامل باعث شده تا حتی شرکت های نو ظهور هم به سراغ این خودرو ها بروند و محصولاتی را از این دسته، وارد بازار ایران کنند.

یکی از این شرکت ها، شتابران خودرو است که به تازگی به واسطه عرضه تانک ۳۰۰ بر سر زبان ها افتاده و اکنون قصد دارد تا پیکاپی دو دیفرانسیل و جذاب را در بازار ایران عرضه کند. این خودرو قرار است با نام MAXUS STAR H در بازار ایران عرضه شود اما نام حقیقی آن اینترستلار H است که توسط شرکت MAXUS تولید و عرضه می شود.

اما این پیکاپ چه ویژگی هایی دارد که این خودرو را قوی ترین پیکاپ بازار ایران می کند؟ سوالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

پیکاپ اینترستلار H که قرار است در ایران با نام مکسوس H عرضه شود به لحاظ فنی در بازار های جهانی در تیپ های مختلفی عرضه شده است. از پیشرانه ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی بگیر تا پیشرانه ۲ لیتری توربو دیزل، اما نسخه ای که قرار است در بازار ایران عرضه شود مجهز به پیشرانه ۲ لیتری TGDI با فناوری VGT خواهد بود. به طور خلاصه سیستم VGT، فناوری است که باعث می شود تا سیستم توربو شارژ بر اساس شرایط مختلف در دور موتور های متفاوت در چرخه تولید نیرو قرار گیرد که به موجب آن تاخیر پدال گاز و مصرف سوخت کاهش می یابد و خروجی بهتری را در اختیار راننده قرار می دهد.

در کل این پیشرانه مورد استفاده در این خودرو می تواند نهایت قدرت ۲۶۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۴۱۰ نیوتن متر را تولید و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT ساخت ZF، به تمامی چرخ ها منتقل کند.

به طور کلی پیکاپ مکسوس استار H طراحی بسیار بروز و مدرنی دارد و در این زمینه نیز به راحتی می تواند با دیگر پیکاپ های موتاژی کشور نظیر KMC T9 رقابت کند. در بخش بیرونی این خودرو به دلیل استفاده از چراغ های دو تکه در بخش جلو، چهره ای بروز و به نسبت خشن را شاهد هستیم.

در نمای عقب این خودرو نیز طراحی به نسبت منحصر به فرد و جالبی را مشاهد خواهیم کرد که این موضوع به سبب گرافیک بسیار مناسب چراغ های عقب رخ داده است.

قوی ترین پیکاپ کشور در بخش طراحی داخل کابین نیز امتیاز خوبی می گیرد و به طور کلی طراحی داخلی آن به سبک و طراحی کراس اوور های لوکس بازار، شباهت های بسیاری دارد. به علاوه اینکه کیفیت متریال استفاده شده در داخل کابین این خودرو می تواند جالب توجه باشد.

پیکاپ مکسوس استار H به عنوان یک خودرو کار و تجاری امکانات بسیار خوبی را ارائه می دهد. امکاناتی نظیر؛ ۴ کیسه هوا، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی حرکت در سرازیری، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، پشت آمپر دیجیتال، گرم کن صندلی های جلو، سیستم تهویه اتوماتیک، دوربین ثبت وقایع، تنظیم برقی صندلی های جلو و… از جمله امکاناتی است که در این خودرو دیده می شود.

در قسمت جلو اینتراستلار H از چراغ های دو بخشی استفاده شده که این روزها شاهد بکارگیری چنین الگویی در کراس اوورها و حتا در سدان ها نیز هستیم. طراحان و خودروسازان با توجه به عضلانی تر شدن جلوی خودرو با الگوی چراغ های دو بخشی، تمایل دارند تا محصولاتشان این گونه روانه بازار شوند و مشتریان زیادی را به خود جذب کنند.

در بخش عقب اما مانند دیگر پیکاپ های بازار از سبک جدیدی برای طراحی استفاده نشده و چراغ های عمودی ساده به همراه بخش پلاستیکی درب فضای بار کمی خودرو را جذاب تر کرده اند.

به طور کلی در مورد طراحی ظاهری این خودرو می توان گفت که در بخش عقب شباهت بسیار زیادی به فوتون G7 دارد و در بخش جلو نیز طراحی آن تقریباً با کی ام سی T9 یکسان است. به بیانی دیگر می توان گفت که مکسوس استار H ترکیبی از کی ام سی T9 و فوتون G7 است.

منبع: آخرین خودرو

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn