تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1403 - 2:54
24 بازدید
کد خبر : 270673

معرفی بهترین ریمل برای مژه های کوتاه و کم پشت/ اینجوری دیگه انگار مژه کاشتی ولی طبیعی

معرفی بهترین ریمل برای مژه های کوتاه و کم پشت/ اینجوری دیگه انگار مژه کاشتی ولی طبیعی

شایانیوز- انتخاب درست محصولات آرایشی و بهداشتی خیلی مهمه چون با بدن و سلامت ما ارتباط مستقیم داره. از طرف دیگه باید موقع خرید حسابی دقت کنیم تا محصولی رو بخریم که مناسب پوست، مو و بدن ماست تا هم ضرر مالی نکنیم و هم بهترین بهره رو از اون محصول آرایشی و بهداشتی ببریم. انتخاب

شایانیوز- انتخاب درست محصولات آرایشی و بهداشتی خیلی مهمه چون با بدن و سلامت ما ارتباط مستقیم داره. از طرف دیگه باید موقع خرید حسابی دقت کنیم تا محصولی رو بخریم که مناسب پوست، مو و بدن ماست تا هم ضرر مالی نکنیم و هم بهترین بهره رو از اون محصول آرایشی و بهداشتی ببریم.

انتخاب بهترین رژ لب از نظر رنگ و مارک، خرید شامپوی مناسب موهامون و بهترین ضد آفتاب که از پوست ما به خوبی محافظت کنه همگی خیلی مهم هستن. ریمل هم یه محصول آرایشی پر طرفدار بین خانم هاست که باید به مشخصات و کیفیت اون خیلی توجه کرد. اگر مژه های کوتاهی دارید باید بدونید چه نوع ریملی انتخاب کنید تا علاوه بر حجیم کردن اونها، بلندتر هم نشونشون بدید. توی این مطلب در مورد بهترین ریمل برای مژه های کوتاه صحبت می کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

rimel-1

انتخاب ریمل بلند کننده مژه

مژه های کوتاه برای زیباتر به نظر رسیدن، باید طول بیشتری پیدا کنن و این کار با استفاده از ریمل های بلند کننده امکان پذیره. این نوع ریمل‌ها با فرمولاسیون و برس‌ های خاصی که دارن، مژه ها رو کامل پوشش میدن و به افزایش طول و بلندی اون‌ ها کمک می ‌کنن. سعی کنید یک ریمل با کیفیت بلند کننده مژه تهیه کنید و با استفاده از اون، از بلند شدن مژه هاتون لذت ببرید.

علاوه بر این، آرایش و پر کردن ابرو هم می تونه چشم ها رو زیباتر و مژه ها رو شاخص تر نشون بده. پس یه مداد ابرو و یا سایه ابرو هماهنگ با رنگ ابروهاتون تهیه و در کنار ریمل بلند کننده مژه ازش استفاده کنید.

rimel-3

انتخاب ریمل حجیم کننده مژه

مژه های کوتاه، علاوه بر بلند شدن به ضخیم و حجیم شدن هم نیاز دارن بنابراین میشه با ریمل هایی که برای پرپشت کردن مژه ها طراحی شدن، به این هدف رسید. این نوع ریمل ها، حاوی موهای کوتاه هستن و در زمان استفاده از ریمل، به مژه ها می چسبن و اون ها رو پر پشت تر و حجیم تر نشون میدن.

rimel-5

انتخاب ریمل بلند کننده و حجیم کننده

ریمل هایی هم در بازار وجود دارن که هر دو ویژگی بلند کنندگی و حجیم کنندگی مژه ها رو دارا هستن و برای افرادی که مژه های کم پشت و کوتاهی دارن بسیار مناسبن. این نوع ریمل ‌ها با فرمولاسیون خاصی که دارن، نه ‌تنها مژه‌ ها رو ضخیم ‌تر و پرپشت ‌تر می‌کنن، بلکه به طول مژه ها هم اضافه می کنن.

بهترین برندهای ریمل برای مژه های کوتاه

برندهای معتبر، ریمل های با کیفیت مناسبی برای بلند و حجیم کردن مژه های کوتاه دارن که می تونید با انتخاب اون ها، زیبایی رو به خودتون هدیه کنید. برند لورئال (L’Oréal) یکی از این برندهاست با ریمل‌هایی مثل Voluminous Lash Paradise و Telescopic  حسابی محبوب شده. این محصولات در افزودن حجم و طول به مژه‌های کوتاه واقعا عالی هستن و با  فرمولاسیون غنی و برس ‌های حرفه ای، مژه ‌ها رو از ریشه تا نوک پوشش میدن تا اون ها پرپشت و بلند به نظر برسن.

rimel-7

میبلین (Maybelline) یک برند معروف دیگه در این زمینه ست که با محصولاتی مثل Lash Sensational وSky High که فرمولاسیون‌ خاص و برس‌ های منحصر به فردی دارن، مژه‌ها رو به خوبی بلند و حجیم می کنن.

rimel-4

برند معتبر بعدی که ریمل های عالی ویژه مژه های کوتاه تولید می کنه، بنفیت (Benefit) هست که استفاده از این ریمل ها، مژه ها رو به خوبی بلند و حجیم میکنه به طوری که ظاهر طبیعی چشم ها هم حفظ بشه و همینطور ماندگاری خیلی خوب ریمل های این برند هم حسابی محبوبشون کرده.

rimel-6

اگه به ظاهر و آراستگی خودتون اهمیت میدید، صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn