تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1403 - 4:09
16 بازدید
کد خبر : 273178

ارائه خدمات درمانی یک گروه جهادی به هزار و ۵۰۰ مددجوی کمیته امداد اصفهان

ارائه خدمات درمانی یک گروه جهادی به هزار و ۵۰۰ مددجوی کمیته امداد اصفهان

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو از اصفهان؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام این خبر، اظهار داشت: گروه جهادی الکفیل با ارائه خدمات دندانپزشکی، بینایی سنجی، ویزیت تخصصی و داروی رایگان از ساعت ۸صبح تا ۶ عصر روزهای ۱۵ تا ۱۹ مردادماه به مددجویان کمیته امداد خدمت رسانی کردند.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو از اصفهان؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام این خبر، اظهار داشت: گروه جهادی الکفیل با ارائه خدمات دندانپزشکی، بینایی سنجی، ویزیت تخصصی و داروی رایگان از ساعت ۸صبح تا ۶ عصر روزهای ۱۵ تا ۱۹ مردادماه به مددجویان کمیته امداد خدمت رسانی کردند.

کریم زارع، با اشاره به تجهیزات تخصصی این گروه جهادی، ادامه داد: گروه جهادی الکفیل با دارا بودن ۱۰۰ یونیت دندانپزشکی، روزانه بین ۳۰۰ تا ۳۲۰ مددجوی نیازمند را ویزیت و خدماتی از جمله کشیدن، ترمیم، عصب کشی به ایشان ارائه کردند.

وی به ویزیت تخصصی و ارائه داروی رایگان، همچنین خدمات چشم پزشکی توسط این تیم اشاره داشت و افزود: در پایان پنج روز کاری بیش از هزار مددجوی تحت حمایت از خدمات بینایی سنجی و دریافت فریم عینک رایگان طبی نیز بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با اشاره به اینکه قبل از حضور این گروه جهادی، مددجویان تحت حمایت براساس نیازشان غربالگری شده و در طول استقرار این تیم پزشکی از خدمات بهره شدند، گفت: طی این مدت، مددجویان ۱۱ شهرستان با همکاری سایر ارگانها برای درمان به ورزشگاه شهید موحدی دانشگاه علوم پزشکی اعزام شدند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn